Έξι ειδικές διαδρομές περιελάμβανε το μενού της Παρασκευής στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο με τον  Ιορδάνη Σερδερίδη να σκαρφαλώνει αρκετές θέσεις στη γενική κατάταξη. Η πλειονότητα των διαδρομών ήταν καλυμμένη από πάγο και χιόνι, γεγονός που δυσχέραινε το έργο των πληρωμάτων, με την εμπειρία σε τέτοιου είδους συνθήκες να αποτελεί κλειδί για την επιβίωση.

Ο Έλληνας οδηγός στην πρώτη του εμφάνιση με το Citroen DS3 WRC στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ξεκίνησε επιφυλακτικά το σκέλος, ανεβάζοντας ρυθμό μετά τα μέσα: «Στις διαδρομές συναντήσαμε αρκετό πάγο, χιόνι αλλά και λάσπη και μας πήρε λίγο χρόνο μέχρι να εξοικειωθούμε με αυτές τις συνθήκες.», ήταν τα λόγια του Σερδερίδη, ο οποίος πρόσθεσε: «Ήμασταν προετοιμασμένοι για αυτές τις συνθήκες, επιλέγοντας το κατάλληλο σετ-απ στο DS3 και κάνοντας τη σωστή επιλογή ελαστικών. Το αυτοκίνητο δούλεψε χωρίς πρόβλημα και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι.»

Ο Καβαλιώτης οδηγός ανέβασε ταχύτητα στις απογευματινές διαδρομές, σκαρφαλώνοντας αρκετά στη γενική κατάταξη του αγώνα: «Στο απογευματινό loop ειδικών κινηθήκαμε πιο γρήγορα και το διασκεδάσαμε. Η επίδοσή μας στην τελευταία διαδρομή ήταν πολύ καλή. Ήμαστε ευχαριστημένοι με το ρυθμό που ακολουθήσαμε την Παρασκευή, καθώς βελτιώσαμε αρκετά τους χρόνους μας.», τόνισε ο Σερδερίδης. Το Σάββατο, ο Έλληνας οδηγός που έχει στο δεξί μπάκετ του Citroen DS3 WRC τον Βέλγο Frederic Miclotte, καλείται να αντιμετωπίσει 5 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 121 αγωνιστικών χιλιομέτρων: «Το σκέλος του Σαββάτου είναι μικρότερο χιλιομετρικά από αυτό της Παρασκευής. Οι διαδρομές προβλέπεται να έχουν λιγότερο πάγο και περισσότερα στεγνά κομμάτια, οπότε οι συνθήκες θα είναι πιο ευνοϊκές για μένα, εξαιτίας της μεγαλύτερης εμπειρίας που έχω σε αυτή την επιφάνεια.», δήλωσε ο εκπρόσωπός μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ.

Από Apostolis