Με τον Νίκο Παυλίδη να παραμένει στη 13η θέση της κατηγορίας του, ολοκληρώθηκε το τρίτο σκέλος του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, αγώνα που ανοίγει την αυλαία του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλλυ. Σε αντίθεση με τα δύο πρώτα σκέλη, ο Έλληνας οδηγός που αγωνίζεται για τρίτη φορά στο συγκεκριμένο ράλλυ με την υποστήριξη της RS200 Motor Oil, ταλαιπωρήθηκε από προβλήματα που δεν του επέτρεψαν να αναρριχηθεί στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία που συγκέντρωσε 24 αυτοκίνητα προδιαγραφών R2.
Στην πρώτη κιόλας ειδική της ημέρας, ένα κλατάρισμα κόστισε σε χρόνο, καθώς το δίδυμο των Παυλίδη-Harryman σταμάτησε να κάνει αλλαγή ελαστικού: «Πάθαμε λάστιχο το πρωί στο τέταρτο χιλιόμετρο της 30άρας ειδικής και αποφασίσαμε να το αλλάξουμε, καθώς δεν ήταν δυνατόν να κάνουμε 25 χιλιόμετρα με κλατάρισμα, γεγονός όμως που μας ανάγκασε να υποχωρήσουμε στην κατάταξη.», ήταν τα λόγια του οδηγού, ο οποίος συμπλήρωσε: «Εξαιτίας του κανονισμού που ισχύει μόνο στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο και αναφέρει πως οι 60 πρώτοι της γενικής θα εκκινήσουν στο σκέλος της Κυριακής, βάλαμε το κεφάλι κάτω και αποφασίσαμε να πιέσουμε στις εναπομείνασες ειδικές της ημέρας, ώστε να καταφέρουμε να δώσουμε το παρών την Κυριακή.»
Και τα κατάφεραν! Ο 10ος χρόνος στην επόμενη ειδική έδιωξε το άγχος από το πλήρωμα το οποίο οδεύει πλέον για έναν ακόμη τερματισμό στο σπουδαιότερο αυτό αγώνα του θεσμού: «Καταφέραμε να τερματίσουμε 55οι και είμαστε στη 13η θέση της κατηγορίας μας. Πλέον ο στόχος είναι να βρεθούμε στη ράμπα του τερματισμού το μεσημέρι της Κυριακής. Ελπίζουμε το αυτοκίνητο να μας κάνει το χατίρι, καθώς έχουμε μηχανικό πρόβλημα, το οποίο δεν έχει διορθωθεί. Εντοπίσαμε λάδια στα νερά του ψυγείου και η φλάντζα είναι έτοιμη να καεί. Αλλάξαμε τα νερά του ψυγείου και είμαστε αισιόδοξοι για την Κυριακή!»
Το σκέλος της Κυριακής περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 64 αγωνιστικών χιλιομέτρων.