Συνεχίζει την προσπάθειά του στο Ράλλυ Αυστραλίας ο Ιορδάνης Σερδερίδης, ο οποίος μετά την εγκατάλειψη από πρόβλημα στον κινητήρα στο πρώτο σκέλος του αγώνα, επέστρεψε με τη διαδικασία Rally2, έχοντας δεχτεί βέβαια τις προβλεπόμενες ποινές. Η δεύτερη μέρα περιελάμβανε 7 ειδικές διαδρομές στα τροπικά δάση της χώρας της Ωκεανίας, με δύο εξ αυτών να έχουν μήκος 51 χιλιομέτρων! Ο Έλληνας οδηγός μετά το Σαββατιάτικο σκέλος βρίσκεται στην πέμπτη θέση της κατηγορίας του και ευελπιστεί να ολοκληρώσει με επιτυχία την τελευταία μέρα του αγώνα.

serderidis_australia_saturday_1

Οι μηχανικοί της J Motorsport, της ομάδας του Σερδερίδη, έκαναν ό,τι καλύτερο μπορούσαν στο βραδινό σέρβις της Παρασκευής, με αποτέλεσμα το Citroen DS3 R5 του εκπροσώπου μας στο WRC να είναι πανέτοιμο για τη μάχη των ειδικών του Σαββάτου: «Οι μηχανικοί κατάφεραν να επιδιορθώσουν τη σπασμένη εξάτμιση του αυτοκινήτου μέσα στον καθορισμένο χρόνο, καθώς δεν υπήρχε δεύτερη διαθέσιμη ώστε να αλλαχτεί.», δήλωσε ο Σερδερίδης και πρόσθεσε: «Χάρη σε αυτούς, μπήκαμε στις ειδικές της δεύτερης ημέρας με σκοπό να το ευχαριστηθούμε και να καταφέρουμε να φτάσουμε πιο κοντά στο στόχο μας, που είναι ο τερματισμός.»

Η δεύτερη μέρα ήταν ιδιαίτερα απαιτητική, όντας η μεγαλύτερη του αγώνα. Έχοντας αυτό κατά νου, ο Καβαλιώτης οδηγός επέλεξε να μην πιέσει εξ αρχής και κινήθηκε επιφυλακτικά στις πρώτες ειδικές του σκέλους, ενώ στο δεύτερο πέρασμα των διαδρομών, ανέβασε ρυθμό: «Ακολουθήσαμε συγκεκριμένη στρατηγική που στόχο είχε να αυξήσουμε την ταχύτητά μας ειδική με ειδική. Έτσι, στις απογευματινές διαδρομές βελτιώσαμε αρκετά την τεχνική μας και ευχαριστηθήκαμε τις ειδικές, καταφέρνοντας παράλληλα να πετύχουμε την 13η καλύτερη επίδοση στις τελευταίες ειδικές της ημέρας.», ήταν τα λόγια του.

serderidis_australia_saturday_2

Σε αυτό συνέβαλλε και η σωστή επιλογή ελαστικών στο δεύτερο loop ειδικών, με τον οδηγό της Citroen DS3 R5 να ανεβαίνει θέσεις στη γενική και να δηλώνει σχετικά: «Χρησιμοποιήσαμε τη σκληρή γόμα το απόγευμα, κάτι που εν τέλει αποδείχτηκε σοφό, καθώς ανεβήκαμε αρκετές θέσεις στην κατάταξη. Πλέον είμαστε στην πέμπτη θέση στο WRC2 και σκοπεύουμε να παραμείνουμε σε αυτή, καθώς η διαφορά από τους αντιπάλους μας είναι μεγάλη. Στόχος είναι να είμαστε ανταγωνιστικοί την Κυριακή και να καταφέρουμε να φτάσουμε στον τερματισμό, κάτι που επιδιώκουμε από την αρχή του αγώνα».

Η Κυριακή περιλαμβάνει 5 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 60 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Από Apostolis