O Kris Meeke υπέγραψε νέο τριετές συμβόλαιο με τη Citroen και θα οδηγεί για τη γαλλική ομάδα έως το τέλος του 2018. Ο Ιρλανδός προτίμησε την πρόταση των Γάλλων έναντι αυτής της Toyota και θα αναλάβει το ρόλο της εξέλιξης της νέας Citroen C3 WRC που θα εμφανιστεί στις ειδικές διαδρομές το 2017. Παράλληλα, θα οδηγήσει σε επιλεγμένους αγώνες το 2016 την Citroen DS3 WRC για να διατηρήσει τη φόρμα του, προετοιμασμένη από τη “δορυφορική” ομάδα της Citroen την PH Sport που το 2015 ήταν υπεύθυνη για το αυτοκίνητο του Stephane Lefebvre.

meeke

Ο Ιρλανδός είχε στα χέρια του δύο προτάσεις πριν πει το τελικό ναι. Την πρόταση της νυν ομάδας του της Citroen αλλά και αυτή της Toyota που επιστρέφει στο WRC το 2017 με αφεντικό τον Tommi Makinen. O Meeke προτίμησε τη σιγουριά μιας ομάδας που γνωρίζει καλά κι έχει δουλέψει μαζί της τα δύο τελευταία χρόνια και γνωρίζει αποδεδειγμένα να φτιάχνει ένα σύγχρονο WRCar- νικητή! Ο Yves Matton, αγωνιστικός διευθυντής της γαλλικής ομάδας του πρόσφερε αγώνες με το DS3 WRC και το 2016, ώστε να παραμείνει σε φόρμα και να επιστρέψει έτοιμος το 2017 σε full πρόγραμμα, σε αντίθεση με τον Makinen που δεν θα μπορούσε να προσφέρει κάτι τέτοιο. Οι αγώνες αυτοί μάλιστα “αυξήθηκαν” μόλις έπεσε στο τραπέζι η πρόταση της Toyota, όπως αυξήθηκε και ο μισθός του Meeke από τη Citroen, βλέποντας να διεκδικείται ένας από τους λίγους γρήγορους και έμπειρους οδηγούς που έχει παραμείνει στο WRC και δεν δεσμεύεται από συμβόλαιο.

Από την άλλη πλευρά, η Toyota δεν έχει πείσει με τις μέχρι τώρα κινήσεις της ότι κινείται στη σωστή κατεύθυνση για την επιστροφή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ το 2017. Οι Ιάπωνες μετά από εξαντλητικές δοκιμές του Yaris WRC από την Ιταλική TMG, έδωσαν εν λευκώ τα κλειδιά στον Tommi Makinen, ο οποίος θέλει να τα φτιάξει όλα από την αρχή, ακυρώνοντας στην ουσία τη μέχρι τώρα εξέλιξη του αυτοκινήτου. Ο Φινλανδός θέλει να δημιουργήσει νέες εγκαταστάσεις για την αγωνιστική ομάδα της Toyota δίπλα στο σπίτι του, αγνοώντας τις ήδη υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της ομάδας στην Γερμανία, ενώ ψάχνεται και για τους οδηγούς που θα εξελίξουν το αυτοκίνητο.

Με όλα αυτά, η επιλογή του Meeke να παραμείνει στην Citroen φαντάζει ως η σωστή, μένει βέβαια αυτό να αποδειχθεί και στην πράξη.

Από Harris