Για άλλη μια χρονιά θα αγωνιστεί στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Ο Έλληνας οδηγός θα συμμετάσχει στον εναρκτήριο γύρο του Παγκοσμίου πρωταθλήματος με ένα Citroen DS3 WRC! Οι αλλαγές των κανονισμών και τα νέα αγωνιστικά αυτοκίνητα των ομάδων, οδήγησαν την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) στη θέσπιση ενός θεσμού που θα απευθύνεται σε ιδιώτες με προηγούμενης γενιάς WRC αυτοκίνητα. Ο νέος αυτός θεσμός ονομάζεται WRC Trophy και ο Σερδερίδης θα ακολουθήσει φέτος το έπαθλο με την αρχή να γίνεται από το Μόντε Κάρλο.
Ο αγώνας αποτελεί έναν από τους πιο απαιτητικούς του προγράμματος, καθώς οι ειδικές κρύβουν παγίδες σε πολλά σημεία τους για τα πληρώματα. Στην ίδια διαδρομή, μπορεί κανείς να συναντήσει κομμάτια στεγνής ασφάλτου, κομμάτια πάγου, αλλά και σημεία με χιόνι, γεγονός που δυσκολεύει αρκετά την επιλογή των ελαστικών: Ο Καβαλιώτης οδηγός δήλωσε σχετικά με την επιλογή των ελαστικών: «Οι θερμοκρασίες στο Μόντε Κάρλο είναι αρνητικές και συνεπώς στις μισές διαδρομές συναντήσαμε πάγο και χιόνι. Την Πέμπτη και την Κυριακή είναι δύσκολο να κάνουμε την κατάλληλη επιλογή, ωστόσο σκεφτόμαστε να πάρουμε ρίσκο και να χρησιμοποιήσουμε μαλακή γόμα, καθώς προβλέπεται οι ειδικές να είναι στεγνές. Τις υπόλοιπες ημέρες του αγώνα, θα χρησιμοποιήσουμε καρφιά στα ελαστικά, αφού το μεγαλύτερο μέρος των ειδικών καλύπτεται από χιόνι και πάγο.»
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Ιορδάνης Σερδερίδης αγωνίζεται στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, δίνοντας το παρόν ανελλιπώς από το 2014, με τις δύο τελευταίες του εμφανίσεις στον Πριγκιπάτο να μην έχουν στεφθεί με επιτυχία: «Τα δύο τελευταία χρόνια δεν καταφέραμε να ολοκληρώσουμε τον αγώνα, καθώς είχαμε έξοδο. Οι συνθήκες του αγώνα είναι περίεργες και πρέπει να είσαι 100% προσηλωμένος στο δρόμο. Από τις αναγνωρίσεις που έκανα, διαπίστωσα πως φέτος θα είναι το πιο δύσκολο Μόντε Κάρλο για μένα.», ήταν τα λόγια του οδηγού, ο οποίος πρόσθεσε: «Η εμπειρία μου από τις προηγούμενες διοργανώσεις με κάνει πιο επιφυλακτικό και προσεκτικό.»
Στον εναρκτήριο γύρο του θεσμού, ο Σερδερίδης θα οδηγήσει για πρώτη φορά εκτός Βελγίου το Citroen DS3 WRC: «Ο νέος θεσμός του WRC Trophy είναι μια καλή κίνηση από την Ομοσπονδία. Απευθύνεται καθαρά σε ιδιώτες, σε αντίθεση με την κατηγορία WRC2, στην οποία βλέπει κανείς εργοστασιακές ομάδες όπως η Skoda. Δυστυχώς είμαι ο μόνος που συμμετέχει στο θεσμό στο Μόντε Κάρλο, όμως από τη Σουηδία κι άλλοι ιδιώτες θα μπουν στο παιχνίδι. Δεν πιστεύω πως σε αυτές τις συνθήκες θα με βοηθήσει πολύ η παραπάνω δύναμη της DS3 WRC, αλλά σίγουρα το αυτοκίνητο είναι πιο διασκεδαστικό σε σχέση με το R5 που οδηγούσα τα τελευταία χρόνια.», τόνισε ο Σερδερίδης.
Το απόγευμα της Τετάρτης, οι οδηγοί είχαν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις τελευταίες ρυθμίσεις στα αγωνιστικά τους, συμμετέχοντας στη δοκιμαστική διαδρομή μήκους 3.35 km, με τον Έλληνα οδηγό να πραγματοποιεί 4 περάσματα: «Οι συνθήκες που επικράτησαν στο shakedown ήταν χαρακτηριστικές αυτών που θα συναντήσουμε στον αγώνα. Πάγος, λάσπη και χιόνι συνέθεταν το τοπίο, κάτι που μας δυσκόλεψε, αλλά παράλληλα το διασκεδάσαμε. Κάναμε χρήση ελαστικών με καρφιά και δοκιμάσαμε διαφορετικές ρυθμίσεις στα δύο τελευταία μας περάσματα. Είμαστε πανέτοιμοι να ριχτούμε στη μάχη και σκοπεύουμε να τερματίσουμε όσο ψηλότερα γίνεται στην τελική κατάταξη», ήταν τα λόγια του Ιορδάνη Σερδερίδη αναφορικά με το στόχο του.
Η αυλαία του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλλυ θα ανοίξει την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου, με την πανηγυρική εκκίνηση που θα διεξαχθεί στο Μονακό. Η αγωνιστική δράση αρχίζει το βράδυ της ίδιας ημέρας, με τη διεξαγωγή δύο νυχτερινών ειδικών και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή το μεσημέρι με την τέλεση της Power Stage.