GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

WRC Ελληνικοί Αγώνες Ράλλυ Νέα του WRC

WRC 2025- 7. Ράλλυ Ακρόπολις – 3ο σκέλος- Πρώτη νίκη για Tanak και Hyundai!

Καρδιοχτύπησε, αλλά επιτέλους έφτασε στην πηγή και ήπιε νερό ο Ott Tanak στο Ράλλυ Ακρόπολις! Ο Εσθονός οδηγός της Hyundai κέρδισε για πρώτη φορά τον εθνικό μας αγώνα, όντας ταχύτερος από όλους καθ’ όλη τη διάρκεια του τετραημέρου.

Ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Hyundai i20 Rally1 μπορεί να του στέρησε τη δυνατότητα να παλέψει για τους βαθμούς της power stage, όμως δεν τον εμπόδισε να φτάσει στην πρώτη του φετινή νίκη και 22η της καριέρας του!

Ο Sebastien Ogier πάλεψε μέχρι το τέλος αλλά ήταν αδύνατον να ακολουθήσει το ρυθμό του Εσθονού. Ο Γάλλος μάλιστα θα ήταν ο τελευταίος που θα ήθελε μια νίκη εξαιτίας μηχανικού προβλήματος του μεγάλου του αντιπάλου, αλλά παράλληλα και πολύ φίλου του. Δήλωσε ικανοποιημένος από τη δεύτερη θέση και το γεγονός ότι ήταν ο ταχύτερος σε Super Sunday και Power Stage σε έναν τόσο απαιτητικό αγώνα και ετοιμάζεται πλέον για τις καλοκαιρινές του διακοπές, αφού θα απουσιάσει από το Ράλλυ Εσθονίας που ακολουθεί.

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Adrien Fourmaux (Hyundai i20 Rally1) που απέδειξε για ακόμα μια φορά την ταχύτητα του, μεταφράζοντας την σε μια θέση στο βάθρο μετά από ένα σερί άσχημων αποτελεσμάτων. Τα καλύτερα έρχονται για τον Γάλλο, που θα πρέπει στο μέλλον να αποφύγει τα λάθη ώστε να διεκδικήσει νίκες.

Τέταρτος ολοκλήρωσε ο Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) σημειώνοντας ένα αποτέλεσμα που δικαίωσε την σταθερή του οδήγηση. Γνώριζε από την αρχή ότι ο χρόνος που θα χάσει από το καθάρισμα του δρόμου δεν θα του επιτρέψει να παλέψει για τη νίκη, όμως κατάφερε και πάλι να συγκεντρώσει σημαντικούς βαθμούς που τον κρατάνε στην κορυφή της βαθμολογίας.

Ο Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) τερμάτισε στην πέμπτη θέση, μετά από ένα τετραήμερο γεμάτο προβλήματα. Πολλά κλαταρίσματα αλλά και ένα πρόβλημα με την ανάρτηση τον καθυστέρησαν αρκετά και τον έκαναν να φύγει από το Ράλλυ Ακρόπολις με ένα αίσθημα απογοήτευσης.

Απογοητευτικό ήταν το Ράλλυ Ακρόπολις και για την ομάδα της M-Sport που δεν είδε κανένα από τα αυτοκίνητα της στην πρώτη δεκάδα. Ο αποτελεσματικότερος οδηγός της ομάδας Greg Munster (Ford Puma Rally1) εγκατέλειψε στο βραδινό service του Σαββάτου από μηχανικό πρόβλημα. Ο Joshua McErlean (Ford Puma Rally1) ολοκλήρωσε στην 12η θέση έχοντας χάσει πολύ χρόνο από σπασμένη ανάρτηση και προσφέροντας κάποιους βαθμούς στην ομάδα του για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, ενώ ο Martins Sesks (Ford Puma Rally1) δεν κατάφερε να τερματίσει ψηλότερα από την 15η θέση με τη χρήση super rally, αφού εγκατέλειψε την Παρασκευή με πρόβλημα στην τροφοδοσία καυσίμου. Ο Έλληνας Ιορδάνης Σερδερίδης αντιμετώπισε προβλήματα υγείας από την Παρασκευή, εγκαταλείποντας τελικά το Σάββατο με συμπτώματα θερμοπληξίας.

Γεμάτος προβλήματα ήταν ο αγώνας και για τους υπόλοιπους οδηγούς της Toyota, με τον Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) να καταφέρνει να πάρει τους βαθμούς της δεύτερης θέσης στην power stage, και τους Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) και Sami Pajari (Toyota Yaris Rally1) να φεύγουν από τη Λαμία με μηδέν εις το πηλίκο.

Ο Oliver Solberg (Toyota Yaris Rally2) ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής στην κατηγορία WRC2 παίρνοντας το προβάδισμα από το ξεκίνημα και ολοκληρώνοντας τον αγώνα με μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους. Ο νεαρός οδηγός μάλιστα κατάφερε να τερματίσει στην 6η θέση της γενικής κατάταξης!

Ο Gus Greensmith (Skoda Fabia RS Rally2) κατάφερε να διατηρήσει τη δεύτερη θέση παρά την δριμεία επίθεση του Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) που περιορίστηκε στην τρίτη θέση. Ο Kajetan Kajetanowicz (Toyota Yaris Rally2) αρκέστηκε στην τέταρτη θέση, κερδίζοντας παράλληλα την υποκατηγορία WRC2 Challenger που ήταν ο βασικός του στόχος.

Πολύ επιθετικός ο Alejandro Cachon (Toyota Yaris Rally2) ακολούθησε στην κατάταξη, μπροστά από τον πολύπειρο Martin Prokop (Skoda Fabia RS Rally2) που διανύει περίοδο εξαιρετικού φορμαρίσματος. Την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν οι οδηγοί της Skoda Emil Lindholm και Robert Virves που τους περιμέναμε σε ψηλότερες θέσεις.

Διπλός νικητής στις κατηγορίες των Juniors και του WRC3 αναδείχτηκε ο Τούρκος Αli Turkkan (Ford Fiesta Rally3) που κατέκτησε την πρώτη του νίκη στα δύο αυτά πρωταθλήματα! Ο FIA Rally Star Taylor Gill (Ford Fiesta Rally3) ακολούθησε και στους δύο θεσμούς, ενώ ο περσινός πρωταθλητής της κατηγορίας WRC3 Diego Dominguez (Ford Fiesta Rally3) συμπλήρωσε τα δύο βάθρα, με ακόμα έναν νεαρό Τούρκο, τον Kerem Kazaz (Ford Fiesta Rally3) στην τέταρτη θέση και στις δύο κατηγορίες.

Το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ιδιαίτερα σκληρό για τα Ελληνικά πληρώματα, τα περισσότερα εκ των οποίων κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό!

Στην πρώτη ελληνική θέση ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Πλάγος- Χρήστος Κουζιώνης (Skoda Fabia RS Rally2) που δικαιώθηκαν από το αποτέλεσμα παρά τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισαν στον αγώνα.

Ακόμα μια χρονιά συμμετείχαν, αλλά κυρίως τερμάτισαν στο Ράλλυ Ακρόπολις οι Θέμης Χαλκιάς- Νίκος Κομνός. Το πλήρωμα του κίτρινου Renault Clio Rally3 ανταμείφθηκε με την δεύτερη ελληνική θέση και τους βαθμούς της 5ης θέσης της κατηγορίας WRC3 και προετοιμάζεται για νέες περιπέτειες.

Πίσω τους οι Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Κακκαβάς (Ford Fiesta Rally2) σημείωσαν κάποιους ανταγωνιστικούς χρόνους, όμως τα μηχανικά προβλήματα, αλλά και μια ποινή 8 λεπτών για χρήση περισσότερων του επιτρεπομένου ελαστικών τους περιόρισαν στην 17η θέση της WRC2.

Εξαιρετικό αποτέλεσμα σημείωσαν και οι Γιώργος Δελαπόρτας- Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Fiesta Rally3) που έφτασαν για πρώτη φορά στην καριέρα τους στον τερματισμό του Ράλλυ Ακρόπολις χωρίς τη χρήση super rally. Το δίδυμο οδήγησε στο δικό του σταθερό ρυθμό, καταλαμβάνοντας την έβδομη θέση της WRC3 και την τέταρτη μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων.

Το τρία στα τρία σε τερματισμούς, αλλά και νίκες στην κατηγορία τους πέτυχαν στο Ράλλυ Ακρόπολις οι Δημήτρης Παρέλλης- Ανδρέας Παπανδρέου (Opel Corsa Rally4)! Το πλήρωμα από την Κύπρο έχει βρει τον τρόπο να ανταπεξέρχεται στις δυσκολίες του σκληρότερου αγώνα του WRC και να συνεχίζει εκεί που ισχυρότεροι συνδυασμοί σταματούν. Οι Παρέλλης- Παπανδρέου έδωσαν ωραία μάχη με το πλήρωμα από το Κατάρ των Al Muhannadi- Delorme (Peugeot 208 Rally4), και κατάφεραν να είναι ο πρώτος δικίνητος συνδυασμός!

Το ελληνόφωνο βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Τεό Καλαμαράς- Κώστας Κακαλής που κατάφεραν να φέρουν το Ford Fiesta Rally4 στον τερματισμό “δια πυρός και σιδήρου” και οι Σάββας Λευκαδίτης- Βαγγέλης Ακράτος (Peugeot 208 Rally4) που παρά το γεγονός ότι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στην RC4 στις περισσότερες ειδικές που συμμετείχαν, εγκατέλειψαν στις ειδικές της Παρασκευής ολοκληρώνοντας τον αγώνα με super rally.

Οι Γιώργος ΝτόντοςΝίκος Ιντζόγλου (Renault Clio Rally3) είδαν την καρώ σημαία του τερματισμού στο πρώτο τους Ράλλυ Ακρόπολις κάτι που θα το θυμούνται σίγουρα για όλη τους τη ζωή!

Στη Λαμία έφτασαν την Κυριακή το απόγευμα και οι Γιώργος Βασιλάκης-Allan Harryman (Ford Fiesta Rally3) ολοκληρώνοντας μάλιστα στην τρίτη θέση της κατηγορίας WRC Masters! Το μικτό πλήρωμα δεν κατάφερε να συμμετέχει στις ειδικές της Παρασκευής και του Σαββάτου, λόγω ενός τραυματισμού που ταλαιπωρεί τον οδηγό από το Ράλλυ Σαφάρι, με τον Βασιλάκη να σφίγγει τα δόντια και να καταφέρνει να ολοκληρώσει τις ειδικές της Κυριακής! Με αυτό το αποτέλεσμα ο Έλληνας οδηγός σκαρφάλωσε στην τρίτη θέση της κατάταξης του πρωταθλήματος των οδηγών “άνω των 50” στο WRC!

Ακόμα ένα Ράλλυ Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία, με “ιδανικές” για Ακρόπολις συνθήκες, ζέστη, σκόνη, πέτρες και αρκετό κόσμο στο βουνό να ανανεώνει το ραντεβού του με την ελληνική φύση για την επόμενη χρονιά. Και του χρόνου λοιπόν σε κλασική Ακροπολική ημερομηνία και σε όποια περιοχή της Ελλάδας επιλέξουν οι οργανωτές.

Τελικά Αποτελέσματα: