Στο περιθώριο του Ράλλυ Μόντε Κάρλο και λίγο πριν την 87η εκκίνηση του αγώνα βρήκαμε την ευκαιρία να ανακρίνουμε τον τρεις φορές Κυπελλούχο Βορείου Ελλάδος Νικόλα Παυλίδη που δεν διστάζει να δοκιμαστεί για τρίτη φορά στην καριέρα του στον δυσκολότερο αγώνα του WRC!
«Μου αρέσει πολύ το χιόνι και το αλπικό τοπίο! Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο είναι ένας αγώνας στρατηγικής που δεν μπορείς να τον προβλέψεις, δεν βασίζεται στην απόλυτη ταχύτητα και απαιτείται πλήρης αυτοσυγκέντρωση ακόμα κι όταν χρειάζεται να οδηγείς πολύ αργά. Η εναλλαγή του οδοστρώματος από στεγνό σε παγωμένο, σε χιονισμένο και πάλι στεγνό στην ίδια ειδική απαιτεί ηρεμία και μου αρέσει!»
Οι προηγούμενες παρουσίες του Παυλίδη στον παραδοσιακά πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος είχαν στεφτεί με επιτυχία αφού κατάφερε σε όλες να τερματίσει. Η δεύτερη συμμετοχή του μάλιστα ήταν και η καλύτερη, έχοντας ολοκληρώσει τον αγώνα στην 7η θέση ανάμεσα στα 25 αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Και φέτος η κατηγορία RC4 είναι η πολυπληθέστερη του αγώνα με αντίστοιχο αριθμό συμμετεχόντων και οι φιλοδοξίες του Έλληνα οδηγού είναι υψηλότερες.
“Έχω δηλώσει στο παρελθόν ότι για να αποκτήσεις εμπειρία σε έναν αγώνα όπως το Ράλλυ Μόντε Κάρλο πρέπει να έχεις συμμετάσχει τουλάχιστον 3 φορές, ώστε να έχεις αντιμετωπίσει όσο το δυνατόν περισσότερες διαφορετικές καταστάσεις καιρού και δρόμου. Σίγουρα οι δύο προηγούμενες συμμετοχές μου θα με βοηθήσουν, όμως χρειάζεται μεγάλη προσοχή ώστε να μην ξεπεράσω τα όρια υπερεκτιμώντας την εμπειρία μου.”
Το πρώτο σκέλος του ράλλυ είναι φέτος εντελώς διαφορετικό και ο Παυλίδης αναφέρθηκε στις καινούριες ειδικές του αγώνα: «Για τους περισσότερους από τους αντίπαλους μας οι συγκεκριμένοι δρόμοι είναι γνωστοί από αγώνες του Γαλλικού πρωταθλήματος και σαφώς θα έχουν πλεονέκτημα. Για εμάς είναι εντελώς καινούριοι και τους περάσαμε μόνο δύο φορές σύμφωνα με τους κανονισμούς του WRC. Είναι αλήθεια ότι έχουμε συνηθίσει αλλιώς στα Ελληνικά ράλλυ στα οποία οι διελεύσεις είναι απεριόριστες. Αναγκαστικά προσαρμοζόμαστε!»
Όσον αφορά τον ανταγωνισμό; «Οι πρώτοι της κατηγορίας οδηγούν σχεδόν επαγγελματικά και δεν έχουμε τις δυνατότητες να πλησιάσουμε το ρυθμό τους. Από κει και πέρα, όλα είναι πιθανά… Εμείς θα ξεκινήσουμε φυλαγμένα αφού το πρώτο σκέλος είναι εντελώς άγνωστο κι από κει και πέρα αν δούμε ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε κάποιες θέσεις, θα ανεβάσουμε το ρυθμό μας παίρνοντας και κάποια ρίσκα στις ειδικές του δεύτερου και τρίτου σκέλους που γνωρίζουμε.»
Ο Νίκος Παυλίδης δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο ρόλο του συνοδηγού του, αλλά και του “gravel crew” της ομάδας, του πληρώματος δηλαδή που περνάει από τις ειδικές 3 ώρες πριν τα αγωνιστικά για να ελέγξει την κατάσταση της διαδρομής: «Ο Allan είναι ένας από τους καλύτερους συνοδηγούς στον κόσμο και έχω την τιμή να τον έχω δίπλα μου τα τελευταία χρόνια. Με τον Δημήτρη Αμαξόπουλο είναι η τρίτη φορά που συνεργαζόμαστε στο Μόντε Κάρλο, με τον ίδιο να έχει συμμετάσχει σαν αγωνιζόμενος εδώ και η εμπειρία του με έχει βοηθήσει και στις δύο προηγούμενες παρουσίες μου. Ο Δημήτρης Κουμποτής ήταν μαζί μας στο «Μόντε» και πέρυσι, τον γνωρίζω πολλά χρόνια και έχει πολύ καλή επικοινωνία τόσο με τον Αμαξόπουλο, που συμμετείχαν μαζί σε αγώνες, όσο και με μένα και τον συνοδηγό μου Allan Harryman. Τους εμπιστεύομαι απόλυτα.»
Σημαντική είναι και η βοήθεια που θα προσφέρει στο «δικό μας» πλήρωμα η ομάδα που έχει την ευθύνη για την προετοιμασία του αυτοκινήτου, η γαλλική CHL Sport Auto. «Η ομάδα με την οποία τρέχουμε είναι κορυφαία στη Γαλλία και έχει την ευθύνη για το αυτοκίνητο του Πρωταθλητή της χώρας. Κινείται επαγγελματικά σε όλα τα επίπεδα και οι άνθρωποι της μας βοήθησαν να βελτιωθούμε οδηγικά στο pre event test που πραγματοποιήσαμε τις προηγούμενες ημέρες.»
Ευχόμαστε το καλύτερο αποτέλεσμα στον Νίκο Παυλίδη και την ομάδα του που συμμετέχει στο ράλλυ με την υποστήριξη του RS200 Motor Oil!