Η παράδοση που θέλει τον Νίκο Παυλίδη να τερματίζει σε κάθε του συμμετοχή στο απαιτητικό και απρόβλεπτο Ράλλυ Μόντε Κάρλο συνεχίστηκε και φέτος! Ο Βορειοελλαδίτης οδηγός που βρέθηκε για τρίτη χρονιά στην εκκίνηση του εναρκτήριου γύρου του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλλυ, με τη στήριξη της RS200 Motor Oil, παρ’ ότι ταλαιπωρήθηκε στο σκέλος του Σαββάτου, την Κυριακή αντεπιτέθηκε, πετυχαίνοντας τον αρχικό στόχο του τερματισμού. Όλα αυτά, χάρη και στην πολύτιμη βοήθεια του Allan Harryman που τον καθοδήγησε περίφημα από το δεξί μπάκετ του Peugeot 208 R2.

Το τέταρτο σκέλος του Ράλλυ Μόντε Κάρλο περιελάμβανε τέσσερις δοκιμασίες, με το πλήρωμα να ανταπεξέρχεται με επιτυχία σε αυτές και να τερματίζει στην 49η θέση της γενικής και στην 9η θέση της κατηγορίας του, η οποία ήταν η πολυπληθέστερη του αγώνα. «Την Κυριακή κινηθήκαμε καλά, καθώς είχαμε γνώση των ειδικών διαδρομών από τις προηγούμενες επισκέψεις μας στο Μόντε Κάρλο. Από την άλλη, βέβαια, είχαμε στο μυαλό μας καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας το μηχανικό πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε από χθες με το Peugeot 208 R2. Ευτυχώς το αυτοκίνητο μας έκανε το χατίρι εν τέλει και άντεξε, ωστόσο δεν οδηγήσαμε με καθαρό μυαλό, φοβούμενοι μην εμφανιστεί το πρόβλημα.», δήλωσε ο οδηγός.

Το φετινό Μόντε Κάρλο επιβεβαίωσε τη φήμη ως του πιο απρόβλεπτου αγώνα του θεσμού: «Το ράλλυ έκρυβε πολλές παγίδες, με τις συνθήκες να είναι ασταθείς και έχοντας συμμετάσχει άλλες δύο φορές, γνωρίζαμε τι θα μας περιμένει. Ήμασταν κατάλληλα προετοιμασμένοι και αντιμετωπίσαμε τις δυσκολίες που μας παρουσιάστηκαν.», ήταν τα λόγια του Νίκου Παυλίδη, ο οποίος συνέχισε: «Θέλω να απονείμω τα εύσημα στο συνοδηγό μου, τον Βρετανό Allan Harryman που στάθηκε αντάξιος των περιστάσεων και ήταν άψογος και τις τέσσερις ημέρες του αγώνα, αλλά και στο gravel crew των Δημήτρη Αμαξόπουλου και Δημήτρη Κουμποτή που μας έδιναν σημαντικές πληροφορίες για την κατάσταση των δρόμων. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα λιπαντικά RS200 που μας βοήθησαν στο να συμμετάσχουμε σε ένα ακόμη Μόντε Κάρλο.»

Και του χρόνου!

Από Apostolis