RPPA_Monte Carlo 2016_019 copy

Μετά την ολοκλήρωση των ειδικών της Παρασκευής στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο η μάχη για την πρώτη θέση συνεχίζεται. Μπορεί ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastien Ogier (Volkswagen Polo R WRC) να κέρδισε τις 4 από τις 6 ειδικές της ημέρας και να πέρασε στην κορυφή, ο Kris Meeke (Citroen DS3 WRC) όμως αποδεικνύεται σκληρό καρύδι και δεν τα παρατάει.  Η διαφορά τους στο τέλος του σκέλους δεν ξεπερνά τα 10 δευτερόλεπτα υπέρ του Γάλλου και η επιλογή των ελαστικών στην μήκους 52 χιλιομέτρων πρώτη ειδική του Σαββάτου θα παίξει καθοριστικό ρόλο!

RPPA_Monte Carlo 2016_027 copy

Στην 3η θέση της κατάταξης ανέβηκε ο Jari-Matti Latvala (VW Polo R WRC) που απέφυγε το λάθος στις ειδικές της Παρασκευής. Ο Φινλανδός απέχει σχεδόν 1 λεπτό από τους δύο πρώτους και θα προσπαθήσει να διαφυλάξει τη θέση του από τον συνάδελφό του στην ομάδα της Volkswagen Andreas Mikkelsen που είχε τέτακε χάνοντας αρκετό χρόνο. To πιο γρήγορο Hyundai είναι αυτό του Thierry Neuville που ολοκλήρωσε το σκέλος πέμπτος, μπροστά από τους Mads Ostberg (Ford Fiesta RS WRC), Dani Sordo (Hyundai i20 WRC2016) και  Stephane Lefebvre (Citroen DS3 WRC) που ακολουθούν πιο συντηρητικό ρυθμό.

RPPA_Monte Carlo 2016_021 copy

Οι απρόβλεπτες συνθήκες που μπορούν να συναντήσουν τα πληρώματα στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, κατατάσσουν τον αγώνα σε αυτούς με τα περισσότερα ατυχήματα. Θύματα της δεύτερης ημέρας έπεσαν οι Robert Kubica (Ford Fiesta RS WRC), Hayden Paddon (Hyundai i20 WRC2015) και Eric Camilli (Ford Fiesta RS WRC) που γλίστρησαν στον πάγο και κατέληξαν εκτός δρόμου. Ατύχημα είχε και ο Ott Tanak που τούμπαρε το DMACK- Ford Fiesta RS WRC κατάφερε όμως να συνεχίσει τον αγώνα.

Στην κατηγορία WRC2 ο Elfyn Evans (Ford Fiesta R5 EVO) πέρασε στην πρώτη θέση δημιουργώντας τεράστια διαφορά από τους αντιπάλους του. Οι Λάμπρος Αθανασούλας- Νίκος Ζακχαίος (Skoda Fabia R5) συνεχίζουν σε ρυθμό τερματισμού καταφέρνοντας να αναρριχηθούν στην 9η θέση, ενώ οι Ιορδάνης Σερδερίδης- Fred Miclotte (Citroen DS3 R5) έπεσαν θύματα των γλιστερών συνθηκών βγαίνοντας από το δρόμο και εγκαταλείποντας οριστικά τον αγώνα. Αναλυτική παρουσίαση της προσπάθειας των Ελληνικών πληρωμάτων στην κατηγορία WRC2 θα διαβάσετε σε ξεχωριστό άρθρο.

Πέντε ειδικές διαδρομές διεξάγονται το Σάββατο στο δεύτερο σκέλος που είναι και το μεγαλύτερο του αγώνα. Τα αγωνιστικά χιλιόμετρα που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα πληρώματα είναι συνολικά 174 με την Landier Et Valenca- Faye των 52 χιλιομέτρων, που μάλιστα διεξάγεται δύο φορές, να φαίνεται ότι θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα!

Αποτελέσματα 1ου σκέλους:

leg1

Από Harris