Μέχρι τα μέσα του 2ου σκέλους κράτησε η αγωνία των φίλων του WRC για την επικράτηση στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Ως εκείνο το σημείο ο Kris Meeke (Citroen DS3 WRC) διατηρούσε επαφή με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Sebastien Ogier κερδίζοντας ειδικές και πιέζοντας για τη νίκη. Το κιβώτιο ταχυτήτων της Citroen DS3 WRC δεν ήθελε όμως μάχη και πρόδωσε τον Ιρλανδό στη 12η ειδική διαδρομή, ζημιά που προήλθε από μια “μπούκα” του οδηγού της Abu Dhabi Total WRT. Από εκείνο το σημείο ο Ogier χαλάρωσε, βλέποντας τον κοντινότερο του αντίπαλο περισσότερα από 2 λεπτά πίσω, που, ακόμα και σε αγώνες όπως το Μόντε, αποτελεί διαφορά ασφαλείας!
Προηγουμένως, ένας ακόμα αντίπαλος του Γάλλου, ο Jari-Matti Latvala που κατάφερε να αναρριχηθεί μέχρι την 3η θέση της γενικής, έμεινε εκτός μάχης. H δική του έξοδος από το δρόμο προκάλεσε εκτεταμένη ζημιά στην μπροστινή ανάρτηση του VW Polo R WRC, με αποτέλεσμα να μην προλάβει ο Φινλανδός να την επισκευάσει μέχρι την επόμενη ειδική και να τεθεί εκτός αγώνα.
Ο Andreas Mikkelsen (VW Polo R WRC) πλέον βρίσκεται στην δεύτερη θέση της γενικής, χωρίς να απειλεί τον Ogier, έχοντας κερδίσει και μια ειδική κάνοντας διαφορετική επιλογή ελαστικών από όλους τους υπόλοιπους. Δύο ειδικές κέρδισε ο Thierry Neuville, τις πρώτες του νέου Hyundai i20 WRC2016 στο δεύτερο loop του Σαββάτου, «φορώντας» τα κατάλληλα ελαστικά. Ο Βέλγος που κάνει πολύ καλή εμφάνιση βρίσκεται σε απόσταση βολής από τον Mikkelsen και έχει την ευκαιρία να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση την τελευταία ημέρα του αγώνα.
Τέταρτος ανέβηκε ο Mads Ostberg (Ford Fiesta RS WRC), εκμεταλλευόμενος τις εγκαταλείψεις, ενώ στην 5η θέση στρογγυλοκάθησε ο Stephane Lefebvre (Citroen DS3 WRC) όταν ο διεκδικητής της θέσης Bryan Bouffier γλίστρησε εκτός δρόμου στην τελευταία ειδική, προκάλεσε σοβαρή ζημιά στην ανάρτηση του Ford Fiesta RS WRC και δεν κατάφερε να φτάσει στο service. Ο Ott Tanak (DMACK- Ford Fiesta RS WRC) βρίσκεται προσωρινά 6ος, όμως δύσκολα θα κρατήσει πίσω του τον Dani Sordo (Hyundai i20 WRC 2016) που έχει καλύτερο ρυθμό και έχασε πολύ χρόνο όταν είχε τη στιγμή του στην πρώτη ειδική του σκέλους.
Ο Elfyn Evans (Ford Fiesta RS EVO) βρίσκεται εκτός συναγωνισμού στην κατηγορία WRC2. Ο Βρετανός έχασε προσωρινά το προβάδισμα όταν χρειάστηκε να σταματήσει μέσα στην 9η ειδική να αλλάξει λάστιχο, ο ρυθμός του όμως είναι τέτοιος που ξαναπέρασε επικεφαλής στην επόμενη, δημιουργώντας και πάλι διαφορά ασφαλείας. Οι Λάμπρος Αθανασούλας- Νίκος Ζακχαίος (Skoda Fabia R5) ανέβηκαν στην 8η θέση, σε έναν αγώνα που κρύβει πολλές παγίδες. Αναλυτική παρουσίαση της προσπάθειας του Ελληνικού πληρώματος στην κατηγορία WRC2 θα διαβάσετε σε ξεχωριστό άρθρο.
Η τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει τρεις ειδικές διαδρομές, τις δύο από τις οποίες μπορούν να παρακολουθήσουν οι φίλοι του αθλήματος live από την τηλεόραση. Το τελευταίο σκέλος είναι παραδοσιακά το μικρότερο του αγώνα και περιλαμβάνει 45 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Η εμπειρία λεεί πως σε αγώνες όπως το Ράλλυ Μόντε Κάρλο οι εκπλήξεις δεν αποκλείονται ως και το τελευταίο χιλιόμετρο του αγώνα!
Αποτελέσματα 2ου σκέλους: