Με τον Jari-Matti Latvala να δημιουργεί διαφορά μισού λεπτού από τον μεγάλο του αντίπαλο Sebastien Ogier, ξεκινώντας από τις πίσω θέσεις και βρίσκοντας το δρόμο «καθαρό» ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ στο Μεξικό. Ο Φινλανδός οδηγός της Volkswagen έκανε σωστές επιλογές ελαστικών και όντας σοβαρός και προσηλωμένος στο στόχο του, έκανε σημαντικό βήμα για την πρώτη του φετινή νίκη, με δεδομένο ότι και στις ειδικές διαδρομές του Σαββάτου ο Ogier θα «ανοίγει το δρόμο». Ο Γάλλος, σε ένα από τα γνωστά του mind games δήλωσε πως δεν μπορεί να κυνηγήσει τον ομόσταυλό του και στόχος του είναι να κρατήσει πίσω του τους υπόλοιπους! Θα μπορέσει να παραμείνει στο δρόμο ο Latvala; Αυτό είναι το ζητούμενο…
Πολύ καλό αγώνα κάνει ο Dani Sordo με το Hyundai i20 WRC που βρίσκεται στην τρίτη θέση κρατώντας πίσω του τον τρίτο οδηγό της Volkswagen Andreas Mikkelsen. Ο Ισπανός οδηγός λες και αναγεννάται στις ισπανόφωνες χώρες και σημειώνει χρόνους βάθρου, ενώ αντίθετα ο Mikkelsen δεν αποφεύγει τα λάθη κινούμενος σε «ρηχά νερά»…
Κακή επιλογή ελαστικών έκαναν στο πρωινό loop των ειδικών τόσο ο Hayden Paddon (Hyundai i20 WRC) όσο και ο Mads Ostberg (Ford Fiesta RS WRC) που θα μονομαχήσουν για την 5η θέση. Έβδομος ακολουθεί ο Ott Tanak (DMACK Ford Fiesta RS WRC) που παλεύει να βρει πρόσφυση στις απαιτητικές ειδικές του Μεξικού. Πίσω του ο Martin Prokop (Ford Fiesta RS WRC) βρίσκει τις διαδρομές του αγώνα «παιχνιδάκι» σε σχέση με αυτά που αντιμετώπισε στο Dakar 2 μήνες πριν!
Νωρίς εκτός αγώνα έμεινε ο οδηγός της Hyundai Thierry Neuville βγαίνοντας από το δρόμο, ενώ πολλά προβλήματα αντιμετωπίζει ο Eric Camilli με το δεύτερο Ford Fiesta RS WRC της M-Sport, που έχασε πολύ χρόνο αρχικά από ένα σκασμένο ελαστικό και στη συνέχεια από προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου του.
Μακράν μπροστά στη «φτωχή» WRC2 βρίσκεται ο Teemu Suninen (Skoda Fabia R5) με όλους τους αντιπάλους του να αντιμετωπίζουν διαφόρων ειδών προβλήματα.
Η μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα είναι το Σάββατο περιλαμβάνοντας 9 ειδικές διαδρομές και 152 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα για τον τερματισμό και όλα τα ενδεχόμενα είναι πιθανά!
Αποτελέσματα 1ου σκέλους: