Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ παραμένει στην ήπειρο της Αμερικής και μεταφέρεται στα νότια με τον αγώνα της Αργεντινής. Έναν αγώνα από τους πιο λαοφιλείς του πρωταθλήματος, με τους Αργεντίνους να εκδράμουν κατά χιλιάδες στις ειδικές διαδρομές για να παρακολουθήσουν το αγαπημένο τους σπορ, μετά το ποδόσφαιρο φυσικά.
Το Ράλλυ Αργεντινής αποτελεί έναν από τους ελάχιστους αγώνες του WRC που δεν έχει καταφέρει να κερδίσει ο πρωταθλητής Sebastien Ogier, όσες φορές κι αν το έχει προσπαθήσει. Το γεγονός αυτό αποτελεί τεράστια πρόκληση για τον Γάλλο οδηγό της Volkswagen που θα εκκινεί για έναν ακόμα αγώνα πρώτος στις ειδικές και θα έχει να αντιμετωπίσει ισχυρό ανταγωνισμό. Αυτός προέρχεται κυρίως από τους συναθλητές του στην ομάδα της Volkswagen, με τον Jari-Matti Latvala να θέλει να διπλασιάσει τις νίκες του μετά την επιτυχία του στο Μεξικό και τον Andreas Mikkelsen να επιδιώκει να ξεφύγει από το status του 3ου οδηγού της ομάδας.
Τα Hyundai στοχεύουν σε ακόμα ένα podium με τον εσωτερικό ανταγωνισμό στην ομάδα να είναι έντονος όσο ποτέ. Ο Thierry Neuville προσπαθεί να ανακτήσει το ρόλο του 1ου οδηγού της ομάδας, ο Dani Sordo τα πηγαίνει πάντα καλά σε ισπανόφωνες χώρες και ο Hayden Paddon έρχεται με φόρα για να μπει σφήνα ανάμεσα τους.
Το καλό ξεκίνημα της σεζόν θέλει να συνεχίσει ο Mads Ostberg (Ford Fiesta RS WRC), τους πρώτους του βαθμούς στο πρωτάθλημα θα κυνηγήσει ο Eric Camilli (Ford Fiesta RS WRC), ενώ καλό πλασάρισμα στις βαθμολογούμενες θέσεις θα επιδιώξουν οι «ιδιώτες» Ott Tanak (Ford Fiesta RS WRC), Henning Solberg (Ford Fiesta RS WRC) και ο τοπικός Marcos Ligato που θα οδηγήσει Citroen DS3 WRC!
Στην κατηγορία WRC2 o Elfyn Evans (Ford Fiesta R5) είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί με τους λατιναμερικάνους Nicolas Fuchs (Skoda Fabia R5), Didier Arias (Skoda Fabia R5) και τον Άραβα Abdulaziz Al Kuwari (Skoda Fabia R5) να ελπίζουν σε στραβοπάτημα του. Τη λίστα των 36 συμμετεχόντων συμπληρώνουν αρκετά αυτοκίνητα της κατηγορίας MAXI που συμμετέχουν στο τοπικό πρωτάθλημα της Αργεντινής και τα πληρώματα τους θα προσπαθήσουν να ανταγωνιστούν αυτά της κατηγορίας R5.
365 αγωνιστικά χιλιόμετρα περιλαμβάνει το πρόγραμμα του Ράλλυ Αργεντινής που κινείται γύρω από την πόλη της Cordoba. Το shakedown πραγματοποιείται την Πέμπτη το πρωί (απογευματινές ώρες Ελλάδας) με την υπερειδική στο κέντρο της πόλης να ανοίγει την αυλαία το απόγευμα. 8 ειδικές διαδρομές μήκους 150 χιλιομέτρων πραγματοποιούνται την Παρασκευή, ακόμη 6 το Σάββατο που είναι και η μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα με συνολικό μήκος 158 χιλιομέτρων, με τα 55 χιλιόμετρα των 3 τελευταίων να λαμβάνουν χώρα την Κυριακή πριν τα αγωνιστικά τερματίσουν στη Villa Carlos Paz.
Θα καταφέρει ο Sebastien Ogier να σπάσει το αρνητικό του σερί στη χώρα του tango, ή θα έχουμε νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα όταν αυτό επιστρέψει στην Ευρώπη;