Κάνοντας τη διαφορά στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, όταν και διέλυσε τον συναγωνισμό στην περίφημη Panzerplatte, o Sebastien Ogier κέρδισε για δεύτερη συνεχή φορά το Ράλλυ Γερμανίας φτάνοντας τις 35 νίκες στο θεσμό και πλησιάζοντας ακόμα πιο κοντά στην κατάκτηση του τίτλου. Ο Γάλλος οδηγός της Volkswagen δεν είχε κανένα πρόβλημα την τελευταία ημέρα του αγώνα και απλά υπερασπίστηκε τη διαφορά του μισού λεπτού που είχε χτίσει από τους αντιπάλους του, ανεβαίνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Όπως αναμενόταν, η μάχη της τελευταίας ημέρας του ράλλυ θα δινόταν για τη δεύτερη θέση μεταξύ τριών οδηγών. Ο έμπειρος Ισπανός οδηγός της Hyundai Dani Sordo ήταν αυτός που πανηγύρισε τελικά, πιέζοντας πολύ στην πρώτη ειδική της Κυριακής, όταν και πέρασε μπροστά από τον Andreas Mikkelsen και παρέμεινε εκεί μέχρι τον τερματισμό. Ο team-mate του Thierry Neuville προσπάθησε σκληρά στο τελευταίο σκέλος ώστε να ανέβει αυτός στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, κερδίζοντας μάλιστα 2 ειδικές, η μία εκ των οποίων ήταν η power stage, όμως τελικά έμεινε τρίτος για μόλις 1 δέκατο του δευτερολέπτου. Ο Mikkelsen (VW Polo R WRC) αρκέστηκε στους βαθμούς της τέταρτης θέσης που τον κράτησαν δεύτερο στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.
Πιο πίσω, ο Hayden Paddon (Hyundai i20 WRC) ολοκλήρωσε στην πέμπτη θέση, αποκτώντας εμπειρία στην άσφαλτο, επιφάνεια στην οποία ακόμα υστερεί, μπροστά από τον Mads Ostberg (Ford Fiesta RS WRC) που δεν μπόρεσε να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω.
Νικητής στην κατηγορία WRC2 και 7ος γενικής αναδείχτηκε ο Esapekka Lappi (Skoda Fabia R5) που συνέχισε τις καλές εμφανίσεις κερδίζοντας και στην άσφαλτο και ξαναμπήκε στο παιχνίδι του τίτλου. Πίσω του τερμάτισε ο Pontus Tidemand (Skoda Fabia R5) που δεν δήλωσε το Ράλλυ Γερμανίας στους αγώνες που θα βαθμολογηθεί στο WRC2. Το «τσέχικο» βάθρο στην 2η κατηγορία του WRC συμπλήρωσαν οι Jan Kopecky και Armin Kremer αποδεικνύοντας ακόμα μια φορά την ανωτερότητα του Skoda Fabia R5 έναντι του ανταγωνισμού.
Στις μικρότερες κατηγορίες του αγώνα, ο Simone Tempestini επικράτησε στους Juniors με τα Citroen DS3 R3T για τρίτη φορά φέτος και ο Osian Pryce κέρδισε αντίστοιχα το Drive DMACK Fiesta Trophy επίσης για τρίτη φορά.
Επόμενος σταθμός του WRC, μετά την ακύρωση του Ράλλυ Κίνας, που ήταν προγραμματισμένο να γίνει τον Σεπτέμβρη, το Ράλλυ Κορσικής, τις πρώτες ημέρες του Οκτώβρη. Τον Οκτώβρη αναμένεται να ανακοινωθεί και το πρόγραμμα της νέας χρονιάς το οποίο φαίνεται ότι θα είναι πολύ καλύτερο από το φετινό!
ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΑΡΗΣ ΚΛΑΜΟΥΡΗΣ
Τελικά Αποτελέσματα: