Με τον Sebastien Ogier (Volkswagen Polo R WRC) να διατηρεί εύκολα την πρωτοπορία και χωρίς να μεταβληθούν οι 9 πρώτες θέσεις στη γενική κατάταξη, ολοκληρώθηκε η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας. Ο Γάλλος αυξομείωνε στις ειδικές του Σαββάτου το ρυθμό του ελέγχοντας τον ανταγωνισμό και διατήρησε ουσιαστικά σταθερή τη διαφορά του από τους αντιπάλους του. Κάτι αντίστοιχο αναμένεται να κάνει και στις ειδικές του τελευταίου σκέλους αφού όπως αποδείχτηκε ούτε στη λάσπη έχει φέτος αντίπαλο.
Ο Ott Tanak (DMACK- Ford Fiesta RS WRC) διατήρησε τον πολύ καλό του ρυθμό και στο δεύτερο σκέλος, κέρδισε αρκετές ειδικές, δεν κατάφερε όμως σε κανένα σημείο του αγώνα να πλησιάσει απειλητικά τον πρωταθλητή. Ο Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) αποτελεί το φαβορί για την τελευταία θέση του βάθρου κερδίζοντας δευτερόλεπτα από τον Hayden Paddon (Hyundai i20 WRC) που ακολουθεί, ενώ ο Kris Meeke (Citroen DS3 WRC) έχασε αρκετό έδαφος και θα αρκεστεί από ότι φαίνεται στην πέμπτη θέση.
Οι Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) και Mads Ostberg (Ford Fiesta RS WRC) διατηρούν τις θέσεις τους οδηγώντας σε safe mode, με τον Νορβηγό να απειλείται πλέον ανοικτά από τον Jari-Matti Latvala (VW Polo R WRC) που πλησίασε επικίνδυνα και θα διεκδικήσει ένα καλύτερο πλασάρισμα. Οι νεαροί Stephane Lefebvre (Citroen DS3 WRC) και Eric Camilli (Ford Fiesta RS WRC) συμπληρώνουν τη βαθμολογούμενη 10αδα ανεβάζοντας σταδιακά το ρυθμό τους.
Αλλαγές δεν είχαμε ούτε στην κατηγορία WRC2. Ο «εργοστασιακός» Esapekka Lappi (Skoda Fabia R5) διατηρεί διαφορά ασφαλείας από τον συμπατριώτη του «ιδιώτη» Teemu Suninen (Skoda Fabia R5), με τον τελευταίο να απειλείται πλέον από τον επίσης εργοστασιακό οδηγό της Skoda Pontus Tidemand που καλείται να βοηθήσει τον team-mate του στη μάχη του τίτλου!
Το τελευταίο σκέλος του αγώνα αποτελείται από μόλις 52 αγωνιστικά χιλιόμετρα χωρισμένα σε 6 ειδικές διαδρομές. Οι διαφορές μεταξύ των οδηγών φαίνονται παγιωμένες αλλά σε έναν αγώνα του WRC όπως αυτός της Μεγάλης Βρετανίας ποτέ μην λες ποτέ…
Αποτελέσματα δεύτερου σκέλους: