Ο Sebastien Ogier (Volkswagen Polo R WRC) δεν είχε αντίπαλο ούτε στις λασπωμένες ειδικές του Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας και κατέκτησε ακόμα μια νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Αυτή ήταν η 38 νίκη του τετράκις παγκόσμιου πρωταθλητή στην καριέρα του και η 4η στη Βρετανία ισοφαρίζοντας τους μεγάλους Hannu Mikkola και Petter Solberg στις νίκες στο νησί και παράλληλα συνδυάστηκε με την μαθηματική κατάκτηση του πρωταθλήματων κατασκευαστών για την Volkswagen! Ο Ogier χρειάστηκε να πιέσει μόνο την πρώτη ημέρα, δημιουργώντας διαφορά ασφαλείας από τους αντιπάλους του και το μόνο που έκανε στη συνέχεια ήταν να ελέγχει το ρυθμό του Ott Tanak (DMACK- Ford Fiesta RS WRC) που ήταν ο μόνος που κατάφερε να οδηγήσει στο ρυθμό του.
Ο Εσθονός που ήταν η αποκάλυψη του αγώνα, κέρδισε τις περισσότερες ειδικές από κάθε άλλον στο ράλλυ και αν δεν έχανε χρόνο στο πρώτο σκέλος από κλαταρισμένο ελαστικό θα ασκούσε διαφορετική πίεση στον Ogier. Όπως και να έχει, ο Tanak έδειξε ότι είναι υπολογίσιμος αντίπαλος όταν τα λάστιχα της DMACK είναι ανταγωνιστικά και πως αξίζει θέση «βασικού» στην ομάδα του Wilson, αν όχι σε κάποια άλλη εργοστασιακή ομάδα, τη νέα χρονιά!
Ο Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) ανέβηκε στο βάθρο τερματίζοντας τρίτος, πραγματοποιώντας ακόμα μια καλή εμφάνιση στο δεύτερο μισό της χρονιάς. Ο Βέλγος που θα ηγηθεί και τη νέα χρονιά της προσπάθειας της κορεατικής ομάδας, απέκτησε με τους βαθμούς που κατέκτησε σημαντικό πλεονέκτημα για την κατάληψη της δεύτερης θέσης του πρωταθλήματος των οδηγών.
Ακόμα ένα Hyundai i20 WRC με οδηγό τον Hayden Paddon ακολούθησε, με τον Νεοζηλανδό να κρατάει πίσω του τον Kris Meeke (Citroen DS3 WRC) που δεν πίεσε για το κάτι παραπάνω. Ο Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) τερμάτισε έκτος, μπροστά από τον Jari-Matti Latvala (VW Polo R WRC) που προσπέρασε τον Mads Ostberg (Ford Fiesta RS WRC), στο τελευταίο σκέλος. Τη βαθμολογούμενη 10αδα συμπλήρωσαν οι νεαροί Stephane Lefebvre (Citroen DS3 WRC) και Eric Camilli (Ford Fiesta RS WRC).
Ο Esapekka Lappi ήταν ο μεγάλος κερδισμένος στην κατηγορία WRC2. Ο «εργοστασιακός» οδηγός της Skoda ήταν ο πιο γρήγορος του τριημέρου και του αρκεί πλέον η δεύτερη θέση στην Αυστραλία για να κατακτήσει τον τίτλο. Ο team-mate του Pontus Tidemand του έκανε σπουδαίο δώρο, ξεπερνώντας τον Teemu Suninen (Skoda Fabia R5) στην τελευταία ειδική, στερώντας στον νεαρό Φινλανδό τις όποιες ελπίδες του για τον τίτλο.
Τελευταίος αγώνας της χρονιάς στα μέσα Νοεμβρίου στην Αυστραλία, με το ενδιαφέρον να στρέφεται πλέον στο 2017!
Τελικά Αποτελέσματα:
KEIMENO: ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΟΥΣΩΝΗΣ