Ολική ανατροπή στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο! Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai Thierry Neuville έχασε τον έλεγχο του i20 WRC στην τελευταία ειδική του δεύτερου σκέλους όταν σε μια αργή στροφή γλίστρησε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, χτυπώντας σε ανάχωμα και καταστρέφοντας την ανάρτηση του i20 WRC. Ο Neuville έχασε μέσα από τα χέρια το ισχυρό προβάδισμα 51 δευτερολέπτων που είχε χτίσει επί 3 ημέρες και κάθε ελπίδα για τη νίκη.
Το «δώρο» του οδηγού της κορεατικής ομάδας εκμεταλλεύτηκε ο τέσσερις φορές νικητής του αγώνα Sebastien Ogier που βρέθηκε με τον Red Bull Ford Fiesta WRC της M-Sport στην κορυφή της κατάταξης, τη στιγμή μάλιστα που φαινόταν ότι η διαφορά του από την κορυφή είναι πολύ δύσκολο να καλυφτεί. Το Ράλλυ του Μόντε Κάρλο έδειξε για ακόμη μια φορά γιατί είναι ο πιο απρόβλεπτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και το Ράλλυ στο οποίο δεν χωρούν προγνωστικά.
Την πολύ θετική του εμφάνιση συνέχισε και στο δεύτερο σκέλος ο Ott Tanak (Ford Fiesta WRC) που παραμένει στη δεύτερη θέση και χαροποιεί ιδιαίτερα το αφεντικό της M-Sport Malcolm Wilson που βλέπει δύο Ford στις πρώτες θέσεις ενός αγώνα του WRC μετά από πολλά χρόνια! O Εσθονός, πιο ώριμος από ποτέ, δεν παρασύρθηκε στο κυνήγι του team-mate του και περιορίστηκε στο να ελέγχει τον Jari-Matti Latvala που φέρνει το Toyota Yaris WRC σε θέση βάθρου, στην επιστροφή της εταιρείας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μετά από πολλά χρόνια.
Στη μονομαχία του αγώνα, οι Craig Breen (Citroen DS3 WRC) και Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) ανταλλάσσουν συνεχώς μεταξύ τους θέσεις, με τον Ιρλανδό που οδηγεί αγωνιστικό προηγούμενης γενιάς να έχει το προβάδισμα. H συμμετοχή του Breen είναι η μοναδική της Citroen Racing που έχει διασωθεί, αφού τα Citroen C3 WRC των Meeke και Stephane Lefebvre καθυστέρησαν από μηχανικά προβλήματα.
Αποκάλυψη του δεύτερου σκέλους του αγώνα ήταν ο Elfyn Evans (DMACK Ford Fiesta WRC) που οδήγησε εκπληκτικά, κερδίζοντας μάλιστα 3 ειδικές, εκμεταλλευόμενος την υπεροχή των ελαστικών της DMACK στις συνθήκες οδοστρώματος που επικρατούσαν στις διαδρομές του Σαββάτου.
Συνεχίζει να μην αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στο WRC2 o Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia R5) που αύξησε κι άλλο τη διαφορά από τους διώκτες του. Οι Jan Kopecky (Skoda Fabia R5) και Bryan Bouffier (Ford Fiesta R5) συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα της κατηγορίας.
Ολοκλήρωσαν τις ειδικές του δευτέρου σκέλους τα δύο αγωνιστικά που φέρουν την ελληνική σημαία, η Citroen DS3 WRC του Ιορδάνη Σερδερίδη και το Honda Civic Type R των Δημήτρη Δριβάκου- Κατερίνας Μπαντέ.
Τέσσερις ειδικές διαδρομές απομένουν για τον τερματισμό στο Μονακό. Να δούμε πόσες εκπλήξεις μας επιφυλάσσει ακόμα ο αγώνας!
Αποτελέσματα 20υ σκέλους: