Το πιο απρόβλεπτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ των τελευταίων ετών αρχίζει! Νέα, πιο δυνατά, πιο εντυπωσιακά, πιο «άγρια» αγωνιστικά, νέοι κατασκευαστές, νέες ομάδες για τους κορυφαίους οδηγούς, νέο ενδιαφέρον! Χαράς ευαγγέλια για τους λάτρεις του WRC, για όλους αυτούς που εξιτάρονται με τον ανταγωνισμό και τις μάχες στα δευτερόλεπτα και όλοι ελπίζουμε οι εξελίξεις να το επιβεβαιώσουν.
Ράλλυ Μόντε Κάρλο λοιπόν από την Τετάρτη το απόγευμα με το shakedown, στην 85η χρονιά της ιστορίας του, με περισσότερες από 70 συμμετοχές και ανάμεσα τους δύο ελληνικές! Την Πέμπτη τα αγωνιστικά θα λάβουν θέσεις μπροστά από το καζίνο του Μόντε Κάρλο για να πάρουν εκκίνηση για την πρώτη μάχη της χρονιάς. Σε έναν αγώνα που πάντα κρύβει εκπλήξεις για τα πληρώματα, με τις συνθήκες του οδοστρώματος να εναλλάσσονται συχνά και να παίζουν κυρίαρχο ρόλο. Αν και φέτος το χιόνι και ο πάγος αναμένεται να έχουν καλύψει μεγάλο ποσοστό των ειδικών διαδρομών, η στεγνή ή η βρεγμένη άσφαλτος δεν αποκλείονται, με την επιλογή των ελαστικών να έχει για ακόμα ένα Μόντε καθοριστική σημασία.
Δεκαεπτά είναι συνολικά οι ειδικές του αγώνα μήκους 383 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Η δράση ξεκινάει αμέσως μετά την πανηγυρική εκκίνηση την Πέμπτη, με δύο νυχτερινές ειδικές διαδρομές μήκους 47 χιλιομέτρων που είναι ικανές να βγάλουν διαφορές! Το πρώτο σκέλος ολοκληρώνεται την Παρασκευή, με ακόμα 6 διαδρομές και 161 χιλιόμετρα στην μεγαλύτερη αγωνιστικά ημέρα του ράλλυ. Η συνέχεια δίνεται το Σάββατο, με τη διεξαγωγή 5 ακόμα ειδικών και ο αγώνας ολοκληρώνεται την Κυριακή το απόγευμα στο Μονακό, με τους συμμετέχοντες που θα έχουν επιβιώσει μετά τις 4 τελευταίες διαδρομές να ανεβαίνουν στη ράμπα του τερματισμού.
Φαβορί φέτος δεν υπάρχει. Ο 4 φορές νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο Sebastien Ogier θα ήταν υπό άλλες συνθήκες το ακλόνητο «γκανιάν», όμως η μεταγραφή του σε νέα ομάδα, η άγνωστη δυναμικότητα και αξιοπιστία του νέου Ford Fiesta WRC, αλλά και ο ίδιος ο χαρακτήρας του αγώνα απαγορεύουν τα προγνωστικά. Όπως και να έχει, ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είναι αυτός τον οποίο όλοι θέλουν να κερδίσουν. Πολλές πιθανότητες νίκης δίνουν οι bookmakers στον πρώτο οδηγό της Citroen Kris Meeke με το C3 WRC, που άφησε πέρυσι την προσπάθεια του στη μέση, αλλά και στους οδηγούς της Hyundai Thierry Neuville, Dani Sordo και Hayden Paddon, με την κορεάτικη ομάδα να φαντάζει ως η πιο πλήρης από όλες. Το μεγαλύτερο ερωτηματικό αποτελεί η ομάδα της Toyota, που επιστρέφει μετά από πολλά χρόνια απουσίας με αυτοκίνητο το Yaris WRC και πρώτο οδηγό τον Jari-Matti Latvala που είναι ικανός για το καλύτερο αλλά κυρίως για το χειρότερο!
Έντονο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το WRC2 με δύο πρώην οδηγούς της μεγάλης κατηγορίας να δίνουν το παρών με κορυφαίες ομάδες! Ο εργοστασιακός οδηγός της Skoda Motorsport για αυτό τον αγώνα Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia R5) θα βρει απέναντι του τον οδηγό της M-Sport Eric Camilli (Ford Fiesta R5), αλλά και τους έμπειρους Jan Kopecky (Skoda Fabia R5) και Giandomenico Basso (Ford Fiesta R5).
Ελληνική παρουσία θα έχει η νέα κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος με αυτοκίνητα κατηγορίας WRC παλαιότερης γενιάς, το WRC Trophy, με τον Ιορδάνη Σερδερίδη (Citroen DS3 WRC) να αποτελεί τη μοναδική συμμετοχή στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Μια δεύτερη ελληνική συμμετοχή, αυτή των Δημήτρη Δριβάκου- Κατερίνας Μπαντέ (Honda Civic Type R), στην 4η συμμετοχή του οδηγού στο πριγκηπάτο, στοχεύει στη διασκέδαση και τον τερματισμό.
Να έχουμε έναν όμορφο αγώνα με πολύ θέαμα και ανταγωνισμό!