Ο Kris Meeke (Citroen C3 WRC) κέρδισε επεισοδιακά το Ράλλυ του Μεξικό αποδεικνύοντας ότι η Citroen είναι παρούσα και είναι έτοιμη να κερδίσει παντού και να διεκδικήσει, γιατί όχι, τον τίτλο! Ο Βρετανός είχε έξοδο στην power stage που παραλίγο να του κοστίσει τη νίκη! Μετά από αναπήδηση βρέθηκε εκτός δρόμου και ανάμεσα σε αυτοκίνητα θεατών, κατάφερε όμως με αγωνιώδη προσπάθεια να επιστρέψει στη διαδρομή και παρά το κλαταρισμένο ελαστικό που του κόστισε η επίσκεψη στα χωράφια να τερματίσει στρεσαρισμένος στην πρώτη θέση! Ο οδηγός της Citroen εκμεταλλεύτηκε την ιδανική σειρά εκκίνησης την πρώτη ημέρα για να βρεθεί στην κορυφή, στην οποία παρέμεινε μέχρι το τέλος, κερδίζοντας μάλιστα πολλές ειδικές επί ίσοις όροις!
Οι τρεις διαφορετικοί νικητές μετά τους τρεις πρώτους αγώνες, χωρίς μάλιστα τα «τερτίπια» της FIA με τη σειρά εκκίνησης, το ότι ο Sebastien Ogier με το Ford Fiesta WRC αποδεικνύεται ότι πλέον δεν είναι ανίκητος, οι επτά (!!!) διαφορετικοί νικητές ειδικών στο Μεξικό και το ότι και οι 4 ομάδες του πρωταθλήματος είναι ικανές για νίκες επιβεβαιώνουν το ότι το πρωτάθλημα του 2017 θα είναι το συναρπαστικότερο των τελευταίων ετών!
Ο Ogier δεν κατάφερε σε κανένα σημείο του αγώνα να απειλήσει τον Meeke και αρκέστηκε στη δεύτερη θέση που τον ξαναέφερε επικεφαλής της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Ο Γάλλος ξέρει ότι το φετινό πρωτάθλημα δεν θα είναι ο περίπατος των τελευταίων ετών και προσπαθεί με συνεπείς τερματισμούς στο βάθρο να βρεθεί σε θέση ισχύος.
Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC) που επιτέλους ανέβηκε στο βάθρο μετά την απογοήτευση των δύο πρώτων αγώνων στους οποίους έφτασε στην πηγή και νερό δεν ήπιε. Ο Βέλγος που προδόθηκε από την αντλία καυσίμου του αυτοκινήτου του στο τελείωμα του πρώτου σκέλους δεν πήρε περιττά ρίσκα στη συνέχεια αφού έπρεπε να φέρει αποτέλεσμα για την ομάδα του και τα κατάφερε. Ήταν μάλιστα ο νικητής της power stage προσθέτοντας στο ενεργητικό του 5 επιπλέον βαθμούς! Από τον επόμενο κιόλας αγώνα αναμένεται να τον δούμε και πάλι στη διεκδίκηση νικών.
Πολύ καλή εμφάνιση παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν την πρώτη ημέρα με τους κινητήρες των αυτοκινήτων τους πραγματοποίησαν οι Ott Tanak (Ford Fiesta WRC) και Hayden Paddon (Hyundai i20 Coupe WRC) που τερμάτισαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα. Πίσω τους τα δύο Toyota με τον Jari-Matti Latvala να μην είναι ανταγωνιστικός λόγω και της σειράς εκκίνησης την πρώτη ημέρα και τον Juho Hanninen να τερματίζει για πρώτη φορά στη βαθμολογούμενη 10αδα, αν και ταλαιπωρήθηκε το τριήμερο με προβλήματα υγείας!
Την πρώτη 10αδα συμπλήρωσαν οι Dani Sordo (Hyundai i20 Coupe WRC), Elfyn Evans (DMACK Ford Fiesta WRC) και ο νικητής του WRC2 Pontus Tidemand (Skoda Fabia R5)! Sordo και Evans έχασαν πολύ χρόνο από μηχανικά προβλήματα, ενώ ο Σουηδός νικητής της δεύτερης κατηγορίας είχε ωραία μάχη με τον Eric Camilli (Ford Fiesta R5) που πήρε τους βαθμούς της δεύτερης θέσης. Τρίτος στο WRC2 τερμάτισε ο τοπικός ήρωας Benito Guerra με Skoda Fabia R5.
Στις ασφάλτινες διαδρομές της Κορσικής θα διεξαχθεί ο επόμενος αγώνας του WRC τον επόμενο μήνα και μετράμε ήδη αντίστροφα τις ημέρες!
Τελικά αποτελέσματα:
Βαθμολογίες: https://www.grally.gr/%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-wrc-2017/