Από ανατροπή των δεδομένων σημαδεύτηκε η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Κορσικής, 4ου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και πρώτου σε ασφάλτινο τερέν. Ο μέχρι πρότινος επικεφαλής της κατάταξης Kris Meeke είδε τον κινητήρα της Citroen C3 WRC που οδηγούσε να τον προδίδει και να τον αναγκάζει να εγκαταλείψει άδικα την προσπάθεια του στο νησί. Από την αποχώρηση του Βρετανού επωφελήθηκαν οι Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC) και Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC), με τον Βέλγο να κερδίζει τις δύο πρώτες ειδικές της ημέρας, να υπερκαλύπτει τη διαφορά του από τον Πρωταθλητή και να περνάει στην κορυφή στα μισά του δεύτερου σκέλους.
Ο Γάλλος που δοκίμασε αρκετά setup κατά τη διάρκεια της ημέρας, απάντησε στην προτελευταία ειδική, φέρνοντας «το ματς στα ίσα», όμως τα υδραυλικά του Ford Fiesta WRC είχαν αντίθετη άποψη και «κρέμασαν» τον Ogier στον επίλογο της ημέρας, αναγκάζοντας τον να χάσει περισσότερο από μισό λεπτό και τις ελπίδες του για επικράτηση. Ο Neuville πλέον πρέπει να παραμείνει συγκεντρωμένος στην οδήγηση του και να μην επαναλάβει τα λάθη που του κόστισαν τις νίκες σε Μόντε Κάρλο και Σουηδία, αν θέλει να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Η μονομαχία των Dani Sordo (Hyundai i20 Coupe WRC), Jari Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) και Craig Breen (Citroen C3 WRC) συνεχίστηκε και στις ειδικές του Σαββάτου, με τον ταχύτερο από τους τρεις να διεκδικεί μια θέση στο βάθρο. Ο Ισπανός ήταν ο ταχύτερος από τους τρεις στο δεύτερο σκέλος, δημιουργώντας μια διαφορά 11 δευτερολέπτων από τον οδηγό της Toyota, με τον Breen να ακολουθεί πολύ κοντά. Στην 6η θέση βρίσκεται ο Hayden Paddon (Hyundai i20 WRC) χωρίς να απειλεί και χωρίς να απειλείται.
Εκτός του Meeke, από τον αγώνα αποχώρησαν οι Elfyn Evans (DMACK- Ford Fiesta WRC) και Stephane Lefebvre (Citroen C3 WRC) από έξοδο, ενώ οι Ott Tanak (Ford Fiesta WRC) και Juho Hanninen (Toyota Yaris WRC) που επανήλθαν με rally2 βρίσκονται πολύ μακριά από την πρώτη 10αδα.
Πρώτος στην κατηγορία WRC2 και 7ος γενικής είναι ο Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia R5) πολύ μπροστά από τους ανταγωνιστές του. Την πρώτη 8αδα συμπληρώνει ο Teemu Suninen (Ford Fiesta R5) που προσπέρασε στην τελευταία ειδική του σκέλους τον Stephane Sarrazin (Skoda Fabia R5).
Μόλις δύο ειδικές διαδρομές περιλαμβάνει η τελευταία ημέρα του Γύρου της Κορσικής. Η πρώτη από αυτές όμως δεν είναι καθόλου εύκολη, αφού αποτελείται από 54 χιλιόμετρα και είναι η μεγαλύτερη του αγώνα! Μας επιφυλάσσει κι άλλα δράματα το ράλλυ των 1000 στροφών; Για να δούμε!
Αποτελέσματα 2ου σκέλους: