Έντονη είναι πλέον η πίεση που ασκείται στην μέχρι τώρα έκπληξη του Ράλλυ Αργεντινής που ακούει στο όνομα Elfyn Evans! Ο νεαρός Βρετανός οδηγός της DMACK World Rally Team είδε τη διαφορά που δημιούργησε στο πρώτο σκέλος να ροκανίζεται σταδιακά, έχοντας να αντιμετωπίσει και δύο σκασμένα ελαστικά, με αποτέλεσμα πλέον να έχει μαξιλαράκι μόλις 11,5 δευτερολέπτων.
Οι Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC) και Ott Tanak (Ford Fiesta WRC) που περισσότερο κυνηγήθηκαν μεταξύ τους παρά κυνήγησαν τον Evans, είδαν τη διαφορά από την κορυφή να μειώνεται αισθητά στο τέλος του σκέλους και θα διεκδικήσουν όσες πιθανότητες για τη νίκη τους αναλογούν. Ειδικά ο Βέλγος έβαλε το πόδι στο πάτωμα και με καταπληκτικό χρόνο στην τελευταία ειδική του σκέλους πλησίασε τον οδηγό της DMACK σε απόσταση βολής! Ο Tanak ακολουθεί ακόμα 15 δευτερόλεπτα πίσω και είναι ικανός για όλα!
Άτυχος της ημέρας ο Mads Ostberg που έκανε καταπληκτικό αγώνα μέχρι την 14η ειδική, όπου έσπασε την ανάρτηση του Ford Fiesta WRC και εγκατέλειψε! Μέχρι εκείνο το σημείο βρισκόταν στην τέταρτη θέση της κατάταξης κρατώντας τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Sebastien Ogier πίσω του. O Ogier μπορεί να συμμετέχει στο φανταστικό 1-3-4 της M-Sport μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους, όμως σίγουρα η τέταρτη, μέχρι στιγμής, θέση δεν τον αφήνει ικανοποιημένο. Οι χρόνοι του ήταν μέτριοι για τον πολυπρωταθλητή που όλοι ξέρουμε, με τον Γάλλο να μην βρίσκει σε κανένα σημείο του αγώνα τις ρυθμίσεις που θα του επιτρέψουν να οδηγήσει όπως αυτός ξέρει.
Ο Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) ακολουθεί πέμπτος χωρίς να απειλεί, μπροστά από τους Hayden Paddon (Hyundai i20 Coupe WRC) και Juho Hanninen (Toyota Yaris WRC) που δεν θα μπορούσαν να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο μετά τα προβλήματα της πρώτης ημέρας.
Τα δύο Citroen C3 WRC εγκατέλειψαν για ακόμα μια φορά, αυτό του Meeke από τουμπάρισμα κι αυτό του Breen από μηχανικό πρόβλημα.
Στην κατηγορία WRC2 o Pontus Tidemand με το εργοστασιακό Skoda Fabia R5 δεν έχει αντίπαλο.
3 διαδρομές μένουν για τον τερματισμό και όλα είναι πιθανά!
Αποτελέσματα δεύτερου σκέλους: