Με θριαμβευτή τον οδηγό της Hyundai Thierry Neuville ολοκληρώθηκε το Ράλλυ Αργεντινής! O Βέλγος οδήγησε στο όριο στα δύο τελευταία σκέλη του αγώνα, καταφέρνοντας να καλύψει διαφορά μεγαλύτερη του ενός λεπτού από τον πρωτοπόρο μέχρι την τελευταία ειδική Elfyn Evans και κατάφερε να κλέψει τη νίκη για μόλις 7 δέκατα του δευτερολέπτου! Παράλληλα κέρδισε και την power stage του αγώνα φεύγοντας με το απόλυτο των βαθμών από τη χώρα της Λατινικής Αμερικής και ξαναμπήκε δυναμικά στο κυνήγι του πρωταθλήματος.
Τι να γράψει κανείς για τον δεύτερο Elfyn Evans; Βρέθηκε στην κορυφή από την αρχή μέχρι την προτελευταία ειδική χωρίς να το περιμένει κανείς, δεν το έβαλε κάτω παρά τα δύο κλαταρίσματα που είχε στο δεύτερο σκέλος, πάλεψε μέχρι το τέλος για την πρώτη νίκη της καριέρας του, αλλά την έχασε για μια ανάσα… Κρίμα. Το άξιζε, όπως το άξιζαν και οι άνθρωποι της DMACK που δημιούργησαν ένα ανταγωνιστικό ελαστικό και μακάρι η συνέχεια να είναι ανάλογη τόσο για το Βρετανό όσο και για όλη την ομάδα.
Τα δύο Ford Fiesta WRC της M-Sport ακολούθησαν στην τρίτη και τέταρτη θέση, με τον Ott Tanak να είναι πιο γρήγορος από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Ogier. O Εσθονός από τη στιγμή που έλυσε τα προβλήματα με το στήσιμο του αυτοκινήτου του σημείωσε χρόνους κορυφής και αν δεν έμενε από νωρίς πίσω θα μπορούσε να διεκδικήσει μέχρι και τη νίκη. Ο Ogier από την άλλη, δεν οδήγησε σε κανένα σημείο του αγώνα σαν παγκόσμιος πρωταθλητής και οι βαθμοί της τέταρτης θέσης είναι ότι καλύτερο θα μπορούσε να πάρει από τον αγώνα.
Ο Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) ολοκλήρωσε πέμπτος χωρίς να απειλήσει τους πρώτους, με τους Hayden Paddon (Hyundai i20 Coupe WRC), Juho Hanninen (Toyota Yaris WRC) και Dani Sordo (Hyundai i20 Coupe WRC) να συμπληρώνουν την πρώτη 8αδα.
Οι οδηγοί της Citroen έφυγαν χωρίς βαθμό από την Αργεντινή, μετρώντας από 2 εγκαταλείψεις ο καθένας στον αγώνα.
Στην κατηγορία WRC2 o Pontus Tidemand με το εργοστασιακό Skoda Fabia R5 πήρε μια εύκολη νίκη χωρίς να απειληθεί από κανέναν από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό.
Η συνέχεια του WRC την τρίτη εβδομάδα του Μαΐου στην Πορτογαλία, με ρεκόρ συμμετοχών νέων WRCars και όλους τους διεκδικητές του πρωταθλήματος WRC2 παρόντες.
Τελικά Αποτελέσματα: