Πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη είχαμε στο πρώτο σκέλος του Ράλλυ Γερμανίας, 10ου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Οι δύο κύριοι διεκδικητές του τίτλου Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC) και Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC) γνωρίζοντας ότι η εγκατάλειψη απαγορεύεται οδήγησαν αγχωμένα στις γλιστερές ειδικές του αγώνα, ολοκληρώνοντας το σκέλος στην τρίτη και τέταρτη θέση της κατάταξης, αντίστοιχα. Η πίεση για το αποτέλεσμα και για τους δύο είναι μεγάλη, αναγκάζοντας αμφότερους να υποπέσουν σε λάθη, με τον πρωταθλητή εις διπλούν μάλιστα, που ευτυχώς για αυτούς τους στοίχισαν μόνο κάποια χαμένα δευτερόλεπτα. Ο αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα, είναι και οι δύο έμπειροι και γνωρίζουν πως η επικράτηση θα κριθεί κυρίως στην Panzerplatte του Σαββάτου αλλά και στις καινούριες ειδικές της Κυριακής.

Αυτός που ξεχώρισε την πρώτη ημέρα οδηγώντας flat-out σε στεγνό και βρεγμένο ήταν ο Ott Tanak (Ford Fiesta WRC)! Ο Εσθονός ήταν ο ταχύτερος σε τρεις ειδικές στο πρώτο σκέλος. Ούτε αυτός απέφυγε την επίσκεψη στα αμπέλια που τον καθυστέρησε αρκετά δευτερόλεπτα και από τύχη και μόνο δεν του στέρησε τη συνέχεια, όμως με τις καλύτερες επιλογές ελαστικών κατάφερε να βρεθεί στην ανασυγκρότηση της Παρασκευής στην πρώτη θέση!

Αντίστοιχα γρήγορος και οδηγώντας για πρώτη φορά τη Citroen C3 WRC όπως το VW Polo WRC που τον συνηθίσαμε τα προηγούμενα χρόνια, ο Andreas Mikkelsen ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος στη δεύτερη θέση. Ο Νορβηγός έκανε τη διαφορά στην τέταρτη ειδική διαδρομή, όπου βρήκε πολύ καλύτερες συνθήκες οδοστρώματος από τους πρώτους στο δρόμο. Βλέπετε η έξοδος του πολύ γρήγορου μέχρι εκείνο το σημείο Dani Sordo yundai i20 Coupe WRC) ανάγκασε τους οργανωτές σε δεκάλεπτη διακοπή, κατά τη διάρκεια της οποίας ο δρόμος στέγνωσε αρκέτα από τη βροχόπτωση που μόλις είχε σταματήσει.

Οι Elfyn Evans (Ford Fiesta WRC), Juho Hanninen (Toyota Yaris WRC) και Craig Breen (Citroen C3 WRC) και  ακολουθούν χωρίς να μπορούν να πλησιάσουν τους πρώτους, ενώ η ατυχία χτύπησε τον Jari-Matti Latvala που είδε το Yaris του να παρουσιάζει και πάλι μηχανικά προβλήματα στην πέμπτη ειδική και να χάνει σχεδόν ενάμισι λεπτό.

Σε λάθος υπέπεσε ο νεαρός οδηγός της Toyota Esapekka Lappi καταστρέφοντας την ανάρτηση του Yaris του, με τον Kris Meeke (Citroen C3 WRC) να παθαίνει κάτι αντίστοιχο στην πολύ στενή υπερειδική της Παρασκευής και να καταστρέφει τον αγώνα του.

Ο έμπειρος Jan Kopecky (Skoda Fabia R5) προηγείται στην κατηγορία WRC2 μπροστά από τον ομόσταβλο του Pontus Tidemand (Skoda Fabia R5)

Πολύ κρίσιμη θα είναι η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Γερμανίας με την θρυλική Panzerplatte να αποτελεί τη δυσκολότερη διαδρομή του αγώνα και αυτή που κρίνει συνήθως το αποτέλεσμα.

Την αναμένουμε με αγωνία!

Αποτελέσματα 1ου σκέλους:

Από Harris