GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Νέα του WRC

WRC 2017- 10. Rally Deutschland- leg2- Γέρνει η πλάστιγγα!

Η εγκατάλειψη του Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC) με το καλημέρα ήταν η μεγαλύτερη είδηση στο δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Γερμανίας. Ο Βέλγος που είχε καταφέρει μέχρι εκείνο το σημείο να περάσει τον μεγάλο του αντίπαλο Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC) και να αναρριχηθεί στην τρίτη θέση, δεν στάθηκε όσο τυχερός ήταν την πρώτη ημέρα στη μικροέξοδο που είχε και του κόστισε ελάχιστα δευτερόλεπτα, και έσπασε την ανάρτηση του Hyundai του σε μια μπούκα στην πρώτη ειδική του σκέλους. O Neuville πλέον γνωρίζει ότι οι ελπίδες του για τον τίτλο μειώνονται, με την πλάστιγγα να γέρνει υπέρ του Ogier, αν βέβαια ο Γάλλος τερματίσει τον αγώνα χωρίς πρόβλημα, και το μόνο που του μένει είναι να τα δώσει όλα για τους βαθμούς της power stage της Κυριακής που θα τον κρατήσουν στο παιχνίδι.

Ο Sebastien Ogier δεν πήρε ρίσκα από τη στιγμή της εγκατάλειψης του μεγάλου του αντιπάλου, διατήρησε την τρίτη θέση και καραδοκεί έτοιμος να εκμεταλλευτεί κάθε λάθος των πρωτοπόρων στις νέες ειδικές του τελευταίου σκέλους.

Με αλάνθαστη οδήγηση και τη δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Γερμανίας ο Ott Tanak (Ford Fiesta WRC) διατήρησε την πρωτοπορία αυξάνοντας μάλιστα αισθητά τη διαφορά του από τους διώκτες του! Πιθανή νίκη του Εσθονού τον ξαναβάζει στο κόλπο του τίτλου και ο 30χρονος δεν θα αφήσει την ευκαιρία να πάει χαμένη.

Τα 21 δευτερόλεπτα που χωρίζουν τον Andreas Mikkelsen (Citroen C3 WRC) από την κορυφή θα τον κάνουν να «βλέπει περισσότερο στους καθρέπτες του» τον Sebastien Ogier που απέχει 8 δευτερόλεπτα, παρά τον πρωτοπόρο Tanak. Όπως και να έχει, η απόδοση του Νορβηγού κινήθηκε και πάλι σε υψηλά επίπεδα δείχνοντας ότι έχει προσαρμοστεί απόλυτα στο νέο του αυτοκίνητο, τουλάχιστον σε ασφάλτινες διαδρομές.

Ωραία μάχη για την τέταρτη θέση δίνουν οι Elfyn Evans (Ford Fiesta WRC) και Juho Hanninen (Toyota Yaris WRC) αλλάζοντας αρκετές φορές θέσεις κατά τη διάρκεια του σκέλους, με τον Craig Breen (Citroen C3 WRC) να υποχωρεί και να αρκείται στην έκτη θέση.

Το τρίτο Citroen C3 WRC, αυτό του Kris Meeke αποχώρησε εκ νέου, με μηχανικά προβλήματα αυτή τη φορά, ενώ αρκετό χρόνο έχασαν τα Toyota Yaris WRC των Jari- Matti Latvala και Esapekka Lappi, από κλατάρισμα και τα δύο. Ο Latvala κρατάει παρόλα αυτά την έβδομη θέση, έχοντας πίσω του τον Hayden Paddon (Hyundai i20 Coupe WRC) που είχε επίσης κλατάρισμα που τον καθυστέρησε.

Τα δεδομένα στο WRC2 άλλαξαν, με τον Eric Camilli (Ford Fiesta R5) να έχει τον καλύτερο ρυθμό στο δεύτερο σκέλος και να είναι ο μοναδικός από τους κορυφαίους οδηγούς της κατηγορίας που απέφυγε το κλατάρισμα στην Panzerplatte! Οι οδηγοί της Skoda Motorsport Jan Kopecky (Skoda Fabia R5) και Pontus Tidemand (Skoda Fabia R5) ακολουθούν τον Γάλλο χωρίς να μπορούν να τον απειλήσουν στα χιλιόμετρα που απομένουν για τον τερματισμό.

Τέσσερις είναι οι ειδικές που απομένουν για τον τερματισμό, είναι καινούριες για όλους τους οδηγούς και οι εκπλήξεις δεν αποκλείονται!

Αποτελέσματα 2ου σκέλους: