Δεν θα μπορούσε να φανταστεί καλύτερη εξέλιξη στο Ράλλυ Γερμανίας ο Malcolm Wilson, το αφεντικό της M-Sport! Ο Ott Tanak οδηγώντας Ford Fiesta WRC της ομάδας κέρδισε τον αγώνα, ο Sebastien Ogier με ίδιο αυτοκίνητο ανέβηκε στο βάθρο δημιουργώντας σημαντική διαφορά από τον βασικό του αντίπαλο Thierry Neuville στο κυνήγι του τίτλου, η M-Sport αποσπάστηκε σημαντικά από την Hyundai στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών και ο Eric Camilli με το R5 της ομάδας κέρδισε τα Skoda στην κατηγορία WRC2! Όλα δεξιά για τον ισχυρό άνδρα της M-Sport που πλέον αποκτά σημαντικό προβάδισμα για την κατάκτηση και των δύο πρωταθλημάτων, οδηγών και κατασκευαστών!

Ο μεγάλος πρωταγωνιστής του Ράλλυ Γερμανίας ήταν ο Ott Tanak (Ford Fiesta WRC)! Ο 30χρονος Εσθονός πιο ώριμος από ποτέ σημείωσε τη δεύτερη φετινή του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και δεύτερη της καριέρας του σε μια επιφάνεια που μέχρι πρότινος υστερούσε σημαντικά. Ο Tanak ήταν για ακόμα έναν αγώνα ταχύτερος από τον team-mate του Sebastien Ogier και πλέον ξαναμπήκε μαθηματικά στο κόλπο διεκδίκησης του τίτλου, μειώνοντας σημαντικά τη διαφορά του από την κορυφή της βαθμολογίας.

Σημαντικό προβάδισμα για τον τίτλο πήρε ο Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC) με την τρίτη θέση που κατέκτησε στη Γερμανία, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο βασικός του αντίπαλος Thierry Neuville έμεινε εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας. Ο Γάλλος πρωταθλητής οδήγησε για τους βαθμούς, αποφεύγοντας τα περιττά ρίσκα και πέτυχε το στόχο του, έχοντας πλέον στο μυαλό του τη διαχείριση του προβαδίσματος του στους τρεις εναπομείναντες αγώνες. Ο Βέλγος διεκδικητής που εγκατέλειψε στο δεύτερο σκέλος του αγώνα δεν κατάφερε να πάρει βαθμούς ούτε στην Power Stage.

Ανάμεσα στα δύο Fiesta της M-Sport βρέθηκε ο ανανεωμένος Andreas Mikkelsen στην καλύτερη του εμφάνιση με Citroen C3 WRC. Ο Νορβηγός οδήγησε αλάνθαστα στη Γερμανία σε στεγνό και βρεγμένο σημειώνοντας καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα κορυφαίους χρόνους. Θεωρούμε δεδομένο ότι ο Mikkelsen θα έχει εργοστασιακό bucket τη νέα χρονιά και θα είναι σε θέση να παλέψει για νίκες και γιατί όχι, για το πρωτάθλημα.

Στη μάχη της τέταρτης θέσης καλύτερος ήταν ο Juho Hanninen (Toyota Yaris WRC) που υπερίσχυσε των Craig Breen (Citroen C3 WRC) και Elfyn Evans (DMACK- Ford Fiesta WRC) και σημείωσε για δεύτερο σερί αγώνα ένα πολύ καλό αποτέλεσμα που του δίνει πόντους για την παραμονή του στο θεσμό και τη νέα χρονιά. Ο Breen κατάφερε να περάσει τον Evans μόλις στην τελευταία ειδική τερματίζοντας για ακόμα έναν αγώνα πέμπτος.

Οι Jari- Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) και Hayden Paddon (Hyundai i20 Coupe WRC) συμπλήρωσαν την πρώτη 8αδα αντιμετωπίζοντας αμφότεροι προβλήματα τις δύο πρώτες ημέρες του ράλλυ.

Ο Eric Camilli (Ford Fiesta R5) επικράτησε στην κατηγορία WRC2 μπροστά από τους οδηγούς της Skoda Jan Kopecky (Skoda Fabia R5) και Pontus Tidemand (Skoda Fabia R5) με τον Σουηδό να κατακτά και μαθηματικά τον τίτλο!

Επόμενος γύρος του WRC το Ράλλυ Καταλωνίας με το ενδιαφέρον στα ύψη!

Κείμενο: Χάρης Κλαμούρης

Τελικά Αποτελέσματα

 

Από Apostolis