Σε έναν από τους, σπάνια, αλάνθαστους αγώνες του φέτος, ο Kris Meeke ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Ράλλυ Καταλωνίας! Ο οδηγός της Citroen πήρε το προβάδισμα μόλις ο αγώνας μεταφέρθηκε από το χώμα στην άσφαλτο και παρέμεινε εκεί μέχρι τον τερματισμό χωρίς να κοιτάξει πίσω του, γεμίζοντας χαρά τους ανθρώπους της Citroen, τους οποίους κέρασε πολλές πίκρες κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Πίσω από τον Meeke τερμάτισαν οι οδηγοί της M-Sport Sebastien Ogier και Ott Tanak μετά από ωραία μονομαχία μεταξύ τους! Ο Ogier κατάφερε τελικά να ολοκληρώσει μπροστά από τον team-mate του, κάνοντας σημαντικό βήμα για την κατάκτηση ενός ακόμα τίτλου, σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του μεγάλου του αντιπάλου Thierry Neuville. O Βέλγος έσπασε την ανάρτηση του Ηyundai του σε μπούκα, όπως ακριβώς και οι ομόσταβλοι του στο δεύτερο σκέλος, και απέχει πλέον 38 βαθμούς από την κορυφή της βαθμολογίας, χάνοντας ουσιαστικά και τις τελευταίες του ελπίδες για το πρωτάθλημα. Χαράς ευαγγέλια για την ομάδα του Malcolm Wilson που εκτός από το μεγάλο βήμα του Ogier για τον τίτλο των οδηγών, βρίσκεται πλέον αγκαλιά με το πρωτάθλημα κατασκευαστών!
Ο Tanak με την τρίτη θέση που κατέκτησε, ανέβηκε δεύτερος στη βαθμολογία των οδηγών, σημειώνοντας ακόμα ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα και δείχνοντας έτοιμος για τη διεκδίκηση του τίτλου τη νέα σεζόν.
Σημειώνοντας πολύ καλούς χρόνους επί τριημέρου, ο Juho Hanninen τερμάτισε στην τέταρτη θέση, «φωνάζοντας» ότι θέλει να παραμείνει στο θεσμό και το 2018. Ο Φινλανδός ήταν ο μοναδικός οδηγός της Toyota που τερμάτισε στον αγώνα, με τον Latvala στην κερκίδα από νωρίς λόγω διαρροής λαδιού από τον κινητήρα του Yaris του, και τον Esapekka Lappi να παρκάρει το δικό του πάνω σε μια μπαριέρα στη 15η ειδική και να χαλάει τις καλές εντυπώσεις που είχε δημιουργήσει.
Οι Mads Ostberg (Ford Fiesta WRC), Stephane Lefebvre (Citroen C3 WRC) και Elfyn Evans (Ford Fiesta WRC) τερμάτισαν στις θέσεις από 5 έως 7, αντίστοιχα, χωρίς να εντυπωσιάσουν. Παρηγοριά για την ομάδα της Hyundai και το καταστροφικό τριήμερο στην Καταλωνία, η κατάκτηση της power stage από τον Dani Sordo.
Ο Teemu Suninen (Ford Fiesta R5) ήταν ο ταχύτερος κατηγορία WRC2, ολοκληρώνοντας μπροστά από τον εργοστασιακό οδηγό της Skoda Motorsport Jan Kopecky.
Επόμενος αγώνας του WRC το Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας στις 27-29 Οκτωβρίου, όπου αναμένεται να κατακτήσει και μαθηματικά τον τίτλο η ομάδα της M-Sport!
Τελικά Αποτελέσματα: