Ο Ουαλός Elfyn Evans κρατάει σφιχτά τα ηνία του αγώνα της πατρίδας του μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους του Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας και οδεύει προς την πρώτη του νίκη στο θεσμό! Αν τα καταφέρει, η επικράτηση του θα συνδυαστεί με την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος από την M-Sport μετά από 10 χρόνια! Ο τρίτος οδηγός της ομάδας του Malcolm Wilson είδε και σήμερα το Ford Fiesta WRC του με τα ελαστικά της DMACK να δουλεύουν ρολόι και απόλαυσε τις διαδρομές στα δάση της Ουαλίας κερδίζοντας όσες ειδικές χρειαζόταν για να αποκτήσει ασφαλές προβάδισμα! Στη συνέχεια, ενεργώντας σαν πολύ πιο έμπειρος, έκοψε το ρυθμό του φτάνοντας στο νυχτερινό service με διαφορά 53 δευτερολέπτων από τους διώκτες του!

Πίσω από τον οδηγό της DMACK WRT εξελίσσεται μάχη για τη δεύτερη θέση που θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην έκβαση του πρωταθλήματος. Με αντεπίθεση διαρκείας ο Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC) που παίζει το τελευταίο του χαρτί στην υπόθεση τίτλος, προσπέρασε προσωρινά τα δύο από τα τρία Ford Fiesta WRC που είχε μπροστά του, αυτά των Ott Tanak και Sebastian Ogier. Στις νυχτερινές ειδικές όμως, με την ομίχλη να κάνει την εμφάνιση της, ο Ogier ξαναπέρασε μπροστά παρά τη μικροέξοδο που είχε και του κόστισε ένα σκασμένο ελαστικό και ένα σπασμένο δισκόφρενο. Στην M-Sport που θέλουν να πανηγυρίσουν και τους δύο τίτλους εντός έδρας, έχουν βγάλει τα κομπιουτεράκια και κάνουν υπολογισμούς ώστε ο Ogier να στεφθεί το απόγευμα της Κυριακής πρωταθλητής!

Ο Βέλγος  οδηγός της Hyundai που θα διεκδικήσει εκ νέου τη δεύτερη θέση από τον Ogier στις ειδικές τις Κυριακής, ξέρει ότι δεν μπορεί να απειλήσει τον πρωτοπόρο Evans υπό κανονικές συνθήκες και ψάχνει «συμμάχους» που θα κόψουν βαθμούς από τον μεγάλο του αντίπαλο. Προς το παρόν φαίνεται ότι τον βρίσκει στο πρόσωπο του Jari-Matti Latvala που ήταν πολύ δυνατός στις νυχτερινές ειδικές  ανεβαίνοντας τέταρτος, αλλά και σε αυτό του «κολλητού» του Andreas Mikkelsen που με καταπληκτικές επιδόσεις με το Hyundai i20 Coupe WRC στις ειδικές του Σαββάτου πλησίασε σε απόσταση βολής.

Ο Ott Tanak (Ford Fiesta WRC) υποχώρησε στην έκτη θέση στις νυχτερινές ειδικές, ενώ ο Kris Meeke (Citroen C3 WRC) δεν δείχνει να απειλεί, ακολουθώντας πιο πίσω.

Δεν έπεισαν με την απόδοση τους ούτε στο δεύτερο σκέλος οι Hayden Paddon (Hyundai i20 Coupe WRC), Esapekka Lappi (Toyota Yaris WRC) και Dani Sordo που κλείνουν την πρώτη δεκάδα. Κι αν δεν περιμέναμε κάτι παραπάνω από τον Ισπανό στις λασπωμένες ειδικές της Ουαλίας, το περιμέναμε σίγουρα από τον νεαρό Φινλανδό αλλά και τον Paddon που δεν δείχνει να ξεπερνά τη μεγάλη περίοδο ντεφορμαρίσματος.

Δεν κατάφερε να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα της Toyota με ένα καλό αποτέλεσμα ο Juho Hanninen, βγαίνοντας από το δρόμο στην υπερειδική του κάστρου του Cholmondeley και καταστρέφοντας την ανάρτηση του Yaris.

Στην κατηγορία WRC2, o Pontus Tidemand (Skoda Fabia R5), δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα ούτε τη δεύτερη ημέρα και οδεύει προς ακόμα μια νίκη μπροστά από τους Tom Cave (Ford Fiesta R5) και Eric Camilli (Ford Fiesta R5).

Η τελευταία ημέρα του Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας είναι παραδοσιακά η μικρότερη και μένει να δούμε αν την Κυριακή το απόγευμα ο Sebastien Ogier κατακτήσει τον τίτλο μαζί με το διαφαινόμενο Πρωτάθλημα για την ομάδα του την M-Sport.

Αποτελέσματα 2ου σκέλους:

Από Harris