Με τα πρωταθλήματα της χρονιάς να έχουν ήδη κριθεί από τον προηγούμενο αγώνα στη Μεγάλη Βρετανία, οι πρωταγωνιστές του WRC ταξίδεψαν στην Αυστραλία να αγωνιστούν χωρίς άγχος, σε έναν από τους θεαματικότερους αγώνες του πρωταθλήματος και να το απολαύσουν.

Με το βλέμμα στο 2018 λοιπόν και αναμένοντας την απόφαση του Πρωταθλητή Sebastien Ogier για την ομάδα που θα συνεχίσει την καριέρα του, θα παρακολουθήσουμε έναν αγώνα χωρίς φαβορί, που πάντα κρύβει εκπλήξεις! Μπορεί ο Ogier (Ford Fiesta WRC) να έχει την παράδοση με το μέρος του, όμως «ανοίγει» για ακόμα μια φορά δρόμο και αυτό είναι σημαντικό μειονέκτημα στην Αυστραλία με τους γεμάτους γαρμπίλι δρόμους.

Ισχυρό κίνητρο για επιτυχία έχει ο οδηγός της Hyundai Hayden Paddon που αγωνίζεται σχεδόν εντός έδρας και πρέπει να αποδείξει ότι αξίζει τη θέση του στην ομάδα τη νέα χρονιά, ενώ και οι ομόσταβλοι του Thierry Neuville και Andreas Mikkelsen θέλουν τη νίκη για να κλείσουν τη χρονιά με τον καλύτερο τρόπο. Την τελευταία του εμφάνιση με την M-Sport θα κάνει ο Ott Tanak που θα οδηγεί για την Toyota τη νέα χρονιά, τη θέση του οποίου ετοιμάζεται να πάρει ο Elfyn Evans που πάει στην Αυστραλία με φόρα από τη νίκη του στο προηγούμενο ράλλυ. Οι γρήγορες ειδικές του Ράλλυ Αυστραλίας θυμίζουν τα χώματα της Φινλανδίας και οι Jari-Matti Latvala και Esapekka Lappi της Toyota μπορούν να διεκδικήσουν μέχρι και τη νίκη.

Στο στρατόπεδο της Citroen, o Kris Meeke είναι ικανός για το καλύτερο αλλά και για το χειρότερο, ενώ ο επικεφαλής της ομάδας ζήτησε από τους Craig Breen και Stephane Lefebvre να πάρουν περισσότερα ρίσκα, με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό.

Στον πίνακα των λιγοστών συμμετοχών του αγώνα ξεχωρίζουν ακόμα αυτή του Kalle Rovanpera (Ford Fiesta R5) στην κατηγορία WRC2 και του δικού μας Ιορδάνη Σερδερίδη (Citroen DS3 WRC) που έχει ήδη κατακτήσει τον τίτλο στο WRC Trophy!

Την Πέμπτη το βράδυ ώρα Ελλάδος ξεκινάει ο αγώνας που αποτελείται από 21 χωμάτινες ειδικές διαδρομές και 318 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Από Harris