Με τέσσερις διαφορετικούς νικητές στους τέσσερις πρώτους αγώνες, ο θίασος του WRC μεταφέρεται στα χώματα της Αργεντινής με όλα τα σενάρια για το νικητή ανοικτά. Θα υπάρξει και πέμπτος νικητής φέτος; Αν ναι, αυτός μπορεί να είναι ο περσινός θριαμβευτής της Αργεντινής Hayden Paddon (Hyundai i20 Coupe WRC) που δεν έχει κερδίσει ακόμα το 2017 και δεν έχει βρει τον καλό του εαυτό μετά το τραγικό ατύχημα του Monte Carlo. Η τύχη χρωστάει στον Ott Tanak (Ford Fiesta WRC) μια νίκη, αυτή όμως ίσως περιμένει για τους πιο γρήγορους αγώνες του πρωταθλήματος που ακολουθούν, ενώ κανείς δεν μπορεί να υποτιμήσει τον Dani Sordo (Hyundai i20 Coupe WRC) που αναγεννάται στους αγώνες της Λατινικής Αμερικής.
Κι αν δεν κερδίσει κάποιος από αυτούς; Τότε πάμε στους συνήθεις υπόπτους, με τον Kris Meeke (Citroen C3 WRC) που το έχει ξανακάνει στην Αργεντινή, να φαντάζει ως φαβορί εκκινώντας σε ιδανική θέση την πρώτη ημέρα. Ο πρωταθλητής Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC) δεν έχει κερδίσει ποτέ (!!!) στη χώρα του tango και δεν θα είναι παιχνιδάκι για αυτόν να καλύψει τον χαμένο χρόνο της πρώτης ημέρας που θα «καθαρίζει», όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια. Τα κατατόπια των ειδικών διαδρομών γύρω από την Cordoba γνωρίζει καλά και ο Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) έχοντας επικρατήσει στον αγώνα στην μετά-Loeb εποχή, ενώ κάτι αντίστοιχο έχει κάνει και ο team-mate του Juho Hanninen (όταν βέβαια ο αγώνας προσμετρούσε στο IRC…) που παίζει ένα από τα τελευταία του χαρτιά για να παραμείνει στο πρωτάθλημα. Κακή παράδοση στην Αργεντινή έχει ο οδηγός που έχει κερδίσει τις περισσότερες ειδικές φέτος. Ο Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC) δεν έχει καταφέρει ποτέ να ανέβει στο βάθρο, στις όσες φορές συμμετείχε στο συγκεκριμένο ράλλυ και θέλει να το κάνει φέτος!
Μόλις 19 αυτοκίνητα με homologation FIA συμμετέχουν στον 5ο γύρο του WRC κάτι που αποτελεί αρνητικό ρεκόρ στο θεσμό. Τα πληρώματα θα διαγωνιστούν σε 18 ειδικές διαδρομές, με αρχή την υπερειδική στην Κόρντομπα την Πέμπτη το βράδυ, με τη θρυλική El Condor που θα μοιράσει επιπλέον βαθμούς στους οδηγούς, να αποτελεί την ατρακσιόν του Ράλλυ Αργεντινής!