Με τις συνθήκες στο δεύτερο σκέλος να είναι σαφώς πιο normal και τη σειρά εκκίνησης να μην παίζει καθοριστικό ρόλο, ο Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) ανέβασε ρυθμό, κέρδισε ειδικές και άνοιξε τη διαφορά από τους αντιπάλους του. Ο Βέλγος δεν θέλει να επαναλάβει τα λάθη του παρελθόντος και απέχει μόλις τρεις ειδικές από την πρώτη του νίκη στο Ράλλυ Σουηδίας και στην πρώτη του φετινή!
Στη μάχη που διαδραματίζεται για τη δεύτερη θέση, την έκπληξη κάνει ο Craig Breen που οδηγεί τη Citroen C3 WRC καλύτερα από κάθε άλλη φορά και αφήνει πίσω του τα Hyundai των Andreas Mikkelsen και Hayden Paddon που δεν μπόρεσαν στις ειδικές του Σαββάτου να ακολουθήσουν το ρυθμό του. Η διαφορά του Ιρλανδού οδηγού της Citroen από τον Mikkelsen δεν ξεπερνάει τα 10 δευτερόλεπτα και ο Νορβηγός έχει τις δυνατότητες στο τελευταίο σκέλος να παλέψει για το 1-2 της Hyundai. O Paddon από την πλευρά του κοιτάει περισσότερο στους καθρέπτες του παρά μπροστά του, αφού οι Mads Ostberg (Citroen C3 WRC) και Esapekka Lappi (Toyota Yaris WRC) που ακολουθούν, διεκδικούν την τέταρτη θέση.
Χωρίς να μπορεί να διεκδικήσει κάτι καλύτερο, ο Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) «προσπέρασε» τον πιο αποτελεσματικό οδηγό της Ford Teemu Suninen που σαφώς πιο άπειρος, υποχώρησε. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι δύο πρώτοι του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, Ott Tanak (Toyota Yaris WRC) και Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC). O Tanak ήταν αρκετά γρήγορος κατά τη διάρκεια της ημέρας, ανέβηκε θέσεις, όμως είχε έξοδο όταν ενεπλάκη σε «θερμό επεισόδιο» με τον Kris Meeke, στην προσπάθεια του να περάσει τον, κινούμενο αργά, Ιρλανδό! Ο Meeke είχε έξοδο σε snowbank προηγουμένως η οποία προκάλεσε προβλήματα στον κινητήρα της Citroen και τον ανάγκασε σε εγκατάλειψη.
Tο Ράλλυ Σουηδίας ολοκληρώνεται την Κυριακή με τρεις ειδικές, με τις μάχες για το βάθρο να κρατάνε ψηλά το ενδιαφέρον των θεατών!
Κείμενο: Χάρης Κλαμούρης
Αποτελέσματα δεύτερου σκέλους: