Με τη σειρά εκκίνησης να παίζει ακόμα μια φορά καθοριστικό ρόλο λόγω του καθαρίσματος του οδοστρώματος, ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Μεξικού με τους οδηγούς που ξεκίνησαν από τις πιο πίσω θέσεις να επωφελούνται. Αυτός που δεν περίμενε κανένας να δει στην πρώτη θέση και δεν είναι άλλος από τον Dani Sordo, έκανε την έκπληξη οδηγώντας το Hyundai i20 WRC γρηγορότερα από όλους και ολοκληρώνοντας το σκέλος 7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον κοντινότερο του αντίπαλο. Ο Ισπανός οδηγός που είναι «ανεβασμένος» πάντα στους ισπανόφωνους αγώνες, κέρδισε δύο ειδικές διαδρομές στο πρώτο loop, βλέποντας τη διαφορά που δημιούργησε να μειώνεται το απόγευμα λόγω λάθους επιλογής ελαστικών.

Ένας φίλος από τα παλιά, ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Loeb είναι αυτός που ακολουθεί το καλύτερο Hyundai κατά πόδας, βελτιώνοντας τις επιδόσεις του στις απογευματινές ειδικές και έδειξε να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις ενός αγώνα του WRC κερδίζοντας μάλιστα και ειδικές.

Οι δύο πρωταγωνιστές της ημέρας είχαν ιδανική σειρά εκκίνησης και μένει να δούμε αν θα καταφέρουν να κρατήσουν πίσω τους οδηγούς που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στο πρωτάθλημα. Ο Ott Tanak (Toyota Yaris WRC) που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις περισσότερες διαδρομές του σκέλους, απέχει μόλις 11 δευτερόλεπτα από την κορυφή και δείχνει έτοιμος να διεκδικήσει τη νίκη, αρκεί το Toyota του να μείνει μακριά από τα προβλήματα υπερθέρμανσης που καθυστέρησαν τους team-mates του. Ο Jari-Matti Latvala εγκατέλειψε τελικά με πρόβλημα στον εναλλάκτη, ενώ ο Esapekka Lappi από έξοδο.

Κανείς δεν μπορεί να ξεγράψει τους Kris Meeke (Citroen C3 WRC), Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC) και Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC) που κλείνουν την πρώτη εξάδα, από τη διεκδίκηση μιας θέσης στο podium και, γιατί όχι, και της νίκης. Οι δύο πρώτοι μάλιστα θα βρίσκονταν πιο κοντά στην κορυφή αν δεν έχαναν χρόνο από τετακέ.

Μόλις έβδομος, και τελευταίος ανάμεσα στα WRCars που ολοκλήρωσαν τη διαδρομή, έφτασε στην ανασυγκρότηση ο επικεφαλής του πρωταθλήματος Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) που «βίωσε στο πετσί του» τις συνέπειες της πρώτης σειράς εκκίνησης. Ο Βέλγος που αντιμετώπισε, εκτός των άλλων, προβλήματα με τον κινητήρα και το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου του , θα είναι αναγκασμένος να σκουπίζει και τη δεύτερη ημέρα.

Δεν εξελίχθηκε καλά το σκέλος για τους, υποστηρικτικούς του Ogier, οδηγούς της M-Sport. O Elfyn Evans δεν τα πήγαινε άσχημα μέχρι να τουμπάρει το Fiesta του και να τραυματίσει το συνοδηγό του, ενώ ο Teemu Suninen δεν βρήκε το ρυθμό μέχρι να βγει από το δρόμο.

Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ του Μεξικό, με τις 9 της ειδικές διαδρομές, αναμένεται ακόμα πιο ενδιαφέρουσα!

Χάρης Κλαμούρης

Αποτελέσματα 1ου σκέλους:

Από Harris