Με μεγάλο νικητή τον Sebastien Ogier ολοκληρώθηκε το Ράλλυ του Μεξικό. Ο Γάλλος οδηγός του Ford Fiesta WRC της M-Sport δεν δυσκολεύτηκε να διατηρήσει το προβάδισμα που έχτισε τη δεύτερη ημέρα του αγώνα και κατέκτησε την 42η νίκη της καριέρας του και τη δεύτερη φετινή του, ανακτώντας το προβάδισμα του στον πίνακα της βαθμολογίας. Ένα προβάδισμα που θα ήταν μεγαλύτερο, αν δεν τιμωρούνταν από τους οργανωτές του ράλλυ με ποινή 10 δευτερολέπτων στην power stage, επειδή ακούμπησε τα jersey που οριοθετούσαν τη διαδρομή, κάτι που του κόστισε τους τέσσερις βαθμούς από τη δεύτερη θέση στην ειδική.
Μπορεί το τελικό αποτέλεσμα να δείχνει μια εύκολη επικράτηση του Ogier, τα πράγματα όμως δεν ήταν ακριβώς έτσι. Το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι εντελώς διαφορετικό την Κυριακή, αν ο επανεμφανιζόμενος Sebastien Loeb δεν είχε κλατάρισμα τη δεύτερη ημέρα, που τον έριξε τελικά στην πέμπτη θέση της κατάταξης και αν ο πολύ δυνατός Ott Tanak, που παρεμπιπτόντως κέρδισε με τακτικές αλά Ogier και την power stage του ράλλυ, δεν αντιμετώπιζε το πρόβλημα με τον κινητήρα που καθυστέρησε και τα τρία Yaris στο Μεξικό.
Από τους πιο ευτυχισμένους ανθρώπους του αγώνα, σαφώς ο Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) που σημείωσε ένα από τα καλύτερα αποτελέσματα της καριέρας του, ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση. Ο Ισπανός εκμεταλλεύτηκε ακόμα ένα λάθος του Kris Meeke (Citroen C3 WRC) που έχασε το δεύτερο σκαλί του βάθρου μέσα από τα χέρια του όταν βγήκε από το δρόμο χάνοντας περισσότερο από μισό λεπτό. Ευτυχώς για αυτόν, οι θεατές τον επανέφεραν γρήγορα στην ειδική ώστε να καταφέρει να ανεβεί στο podium.
Στην τέταρτη θέση της κατάταξης ολοκλήρωσε ο Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC) που δεν μπόρεσε σε κανένα σημείο του αγώνα να είναι ανταγωνιστικός, μπροστά από τον αγέραστο Sebastien Loeb (Citroen C3 WRC). Θα μπορούσε να διατηρηθεί ο 9ακις Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην κορυφή του αγώνα και να αντιμετωπίσει την επίθεση του Ogier αν δεν είχε το κλαταρισμένο ελαστικό; Πιθανότατα όχι, αν και σίγουρα η τροπή του ράλλυ θα ήταν εντελώς διαφορετική αφού η πίεση και ο ανταγωνισμός θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε λάθη εκατέρωθεν. Όπως και να έχει, παρακολουθήσαμε μια τιτανομαχία από τα παλιά, που ελπίζουμε να έχει και συνέχεια στην Κορσική!
Αναγκασμένος να ανοίγει το δρόμο επί 3 ημέρες, δεν μπόρεσε να καταφέρει κάτι καλύτερο από την 6η θέση ο Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC), ενώ πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια απέσπασε με rally2 o Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) που τερμάτισε όγδοος πίσω από τον νικητή του WRC2 Pontus Tidemand (Skoda Fabia R5).
Το ξεκίνημα του πρωταθλήματος στο WRC το 2018 αποδεικνύεται μέχρι στιγμής εξαιρετικά ενδιαφέρον και η συνέχεια στην άσφαλτο της Κορσικής τις ημέρες του ορθόδοξου Πάσχα αναμένεται με αγωνία!
Χάρης Κλαμούρης
Τελικά αποτελέσματα: