Ένα διπλό τετακέ στην πρώτη κιόλας ειδική στα βουνά της Cordoba και 20 χαμένα δευτερόλεπτα, δεν ήταν αρκετά να πτοήσουν τον Εσθονό Ott Tanak που οδηγώντας «μια ταχύτητα πάνω» σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προηγείται στο πρώτο σκέλος του Ράλλυ Αργεντινής! Ο οδηγός της Toyota ήταν στο δικό του ρυθμό στις ειδικές της Παρασκευής, κερδίζοντας 5 από τις 8 ειδικές του πρώτου σκέλους και απέκτησε προβάδισμα 23 δευτερολέπτων από τον κοντινότερο του αντίπαλο. Ο αγώνας βέβαια έχει πολύ δρόμο ακόμα και ο καιρός μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των αποτελεσμάτων.
Πίσω από τον οδηγό της ομάδας του Tommi Makinen βρέθηκε ο ανταγωνιστικός Kris Meeke (Citroen C3 WRC) που αν δεν είχε κλατάρισμα στη δεύτερη ειδική του αγώνα θα μπορούσε να βρίσκεται ακόμα πιο κοντά στον πρωτοπόρο.
Έχοντας πάντα στο μυαλό τους βαθμούς για το πρωτάθλημα οδηγών, οι διεκδικητές του τίτλου Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) και Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC) κάνουν παιχνίδια στρατηγικής. Το καθάρισμα του δρόμου έπαιξε σαφώς το ρόλο του ώστε να βρεθούν στην τρίτη και πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης, αντίστοιχα, με τον Γάλλο Πρωταθλητή να στέκεται τυχερός στην εναρκτήρια ειδική της Παρασκευής, όπου η άπνοια δημιούργησε προβλήματα ορατότητας σε όλους τους αντιπάλους του και ανάγκασε τους οργανωτές να δώσουν «3λεπτο» στους οδηγούς των WRCars στις επόμενες διαδρομές. Το Σάββατο θα είναι μια διαφορετική ημέρα και για τους δύο που θα πιέσουν υπό καλύτερες συνθήκες για το κάτι παραπάνω.
Ανάμεσα τους στην ανασυγκρότηση βρέθηκε ο Ισπανός Dani Sordo (Hyundai i20 WRC), με σταθερό ρυθμό όπως μας έχει συνηθίσει, με στόχο το podium που δεν είναι καθόλου απίθανο αν αναλογιστεί κανείς τη σκληρότητα του αγώνα και τις τυχόν εγκαταλείψεις που θα προκύψουν.
Ο Craig Breen (Citroen C3 WRC) κλείνει την πρώτη 6αδα, έχοντας δεχθεί και ποινή 10 δευτερολέπτων για καθυστερημένη άφιξη στο ΣΕΧ της υπερειδικής της Πέμπτης, μπροστά από τους Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC) και Esapekka Lappi (Toyota Yaris WRC) που αμφότεροι σημείωσαν ανταγωνιστικούς χρόνους στις ειδικές, έπεσαν όμως θύματα κλαταρισμένου ελαστικού.
Για ακόμα έναν αγώνα άτυχος (;) στάθηκε ο Φινλανδός Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) που έμεινε εκτός αγώνα από σπασμένη ανάρτηση, δείχνοντας μέχρι τη στιγμή της εγκατάλειψης ότι μπορεί να διεκδικήσει μέχρι και τη νίκη…
Επτά ειδικές περιλαμβάνει το πρόγραμμα του δεύτερου σκέλους του ράλλυ, με τη 40αρα επαναλαμβανόμενη Cuchilla Nevada / Rio Pintos να φαντάζει η καθοριστική για την εξέλιξη του αγώνα.
Αποτελέσματα 1ου σκέλους: