Ούτε η πυκνή ομίχλη που περιόρισε κατά πολύ την ορατότητα των οδηγών και δυσκόλεψε το έργο τους στις πρωινές ειδικές του δεύτερου σκέλους του Ράλλυ Αργεντινής πτόησε τον Ott Tanak στην προσπάθεια του για την πρώτη του φετινή νίκη στο WRC! Ο Εσθονός οδηγός της ομάδας του Tommi Makinen ήταν για ακόμη μια ημέρα ασυναγώνιστος επικρατώντας σε ακόμα 5 ειδικές διαδρομές και απέκτησε πλέον ισχυρότατο προβάδισμα 47 δευτερολέπτων για την τρίτη νίκη της καριέρας του.
Το ενδιαφέρον της ημέρας επικεντρώθηκε στη μάχη για τη δεύτερη θέση, με τον Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) να ξεπερνά τον Kris Meeke (Citroen C3 WRC). Ο Βέλγος ψαλίδισε σταδιακά τη διαφορά που τον χώριζε από τον οδηγό της Citroen, πέρασε μπροστά στην κριτήρια διαδρομή των 40 χιλιομέτρων, με τον Βρετανό να έχει κλατάρισμα στην προσπάθεια του να απαντήσει και να πέφτει στην 8η θέση χάνοντας κάθε ελπίδα για το βάθρο.
Αυτός που εντυπωσίασε στις δύσκολες ειδικές του δεύτερου σκέλους ήταν ο Ισπανός Dani Sordo. Ο οδηγός της Hyundai κράτησε εύκολα πίσω του τον πρωταθλητή Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC) που «κοιμήθηκε» στην 40αρα ειδική και πίεσε τον Meeke μέχρι ο τελευταίος να πάθει το λάστιχο. Προφανώς ο Sordo, που θέλει να αποδείξει τον λόγο για τον οποίο οι Κορεάτες τον κράτησαν στο ρόστερ τους, δεν θα πιέσει τον team-mate του Neuville για τη δεύτερη θέση, με τη διαφορά που τον χωρίζει από τον τέταρτο πλέον Ogier να ξεπερνάει τα 50 δευτερόλεπτα.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας οδηγός της Ford δεν θέλησε να ρισκάρει ούτε στο δεύτερο σκέλος, προτιμώντας τους σίγουρους βαθμούς που θα τον κρατήσουν στην κορυφή του πρωταθλήματος οδηγών.
Οι Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC) και Esapekka Lappi (Toyota Yaris WRC) συμπληρώνουν την πρώτη 6αδα, με τον Νορβηγό να μην πείθει με τις φετινές του εμφανίσεις, και τον οδηγό της Toyota να έχει εκ νέου κλατάρισμα, προϊόν μικροεξόδου που τον έφερε μακριά από τη διεκδίκηση του κάτι παραπάνω.
«Θύμα» της δυσκολότερης ειδικής του αγώνα ήταν ο Craig Breen που τούμπαρε τη Citroen C3 WRC, στράβωσε τον κλωβό ασφαλείας και εγκατέλειψε την προσπάθεια του.
Στα μόλις 55 χιλιόμετρα που απομένουν για τον τερματισμό δεν αναμένεται να προκύψουν μονομαχίες, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στην power stage και τους έξτρα βαθμούς που προσφέρει στα πληρώματα.
Αποτελέσματα 2ου σκέλους: