Οι βροχοπτώσεις που προβλέπονται πριν και κατά τη διάρκεια του Ράλλυ Σαρδηνίας, 7ου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ στις 7-10 Ιουνίου, αλλάζουν τα δεδομένα και τις πιθανότητες όσον αφορά τη διεκδίκηση της νίκης! Αναμένεται να είναι η πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια που οι ειδικές του αγώνα θα έχουν λάσπη σε ορισμένα σημεία και που το «άνοιγμα» του δρόμου δεν θα αποτελεί σημαντικό μειονέκτημα για τους πρώτους στη σειρά εκκίνησης.
Οι «υπερχρόνοι» που βλέπαμε συνήθως από τους laterunners αναμένεται να αποτελέσουν παρελθόν, οπότε ελαττώνονται και οι πιθανότητες της έκπληξης από κάποιο πλήρωμα που θα είχε θεωρητικά ιδανική σειρά εκκίνησης στις πιο πίσω θέσεις. Μένει να δούμε της ποσότητα του νερού που θα πέσει και αν αυτό διατηρηθεί στο οδόστρωμα ώστε να μετατραπεί σε πλεονέκτημα για τον πρώτο στο δρόμο Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) που για ακόμα έναν αγώνα θα πρέπει να τα βάλει με τον πρωταθλητή Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC), αλλά και τον Ott Tanak (Toyota Yaris WRC) που μπήκε δυνατά στη διεκδίκηση νικών!
Στη Σαρδηνία δεν θα συμμετάσχει ο Kris Meeke που απεπέμφθη από την ομάδα της Citroen λόγω των συνεχών του ατυχημάτων, ενώ θα είναι κανονικά παρών ο Jari-Matti Latvala που πρέπει κάποια στιγμή να επιστρέψει στα καλά αποτελέσματα. Την έκπληξη περιμένουμε από τους νεαρούς Φινλανδούς Esapekka Lappi (Toyota Yaris WRC) και Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) που έχουν δείξει με τους χρόνους τους σε αντίστοιχα ράλλυ ότι είναι ικανοί για βάθρο.
Είκοσι χωμάτινες ειδικές αποτελούν τον αγώνα του νησιού, με τη μεγαλύτερη της ημέρας και πιθανότατα κριτήρια για την έκβαση του αποτελέσματος τη δεύτερη, που περιλαμβάνει τη θρυλική ειδική Monte Lerno που πάντα κρύβει εκπλήξεις!
Κείμενο: Νίκος Τσακνιάς
Φωτογραφίες: Rallypixels