Για ακόμα μια χρονιά η περίφημη ειδική διαδρομή Panzerplatte έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του αποτελέσματος του Ράλλυ Γερμανίας. Φέτος ήταν η σειρά του πρωταθλητή Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC) να αντιμετωπίσει τη σκληρή πλευρά των στρατιωτικών δρόμων της περιοχής, όταν στο δεύτερο πέρασμα από τη μεγαλύτερη ειδική του αγώνα είχε κλατάρισμα που του κόστισε περισσότερο από 1,5 λεπτό και κάθε ελπίδα για τη διεκδίκηση της νίκης. Μέχρι εκείνο το σημείο παρέμενε σε απόσταση βολής από τον αλάνθαστο Ott Tanak (Toyota Yaris WRC) ο οποίος διαχειρίστηκε περίφημα το προβάδισμα του και βρίσκεται αγκαλιά με τη δεύτερη συνεχόμενη του νίκη, χωρίς να χρειαστεί να πιέσει!
Ο περισσότερο κερδισμένος από την άτυχη στιγμή του Ogier δεν είναι άλλος από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας του πρωταθλήματος Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC). O Βέλγος δεν έκανε καλό σκέλος, χάνοντας τη θέση του από τον team-mate του Dani Sordo και τον Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC), όμως το ότι βρέθηκε αρκετά μπροστά από τον μεγάλο του αντίπαλο στη μάχη του τίτλου τον γέμισε με ικανοποίηση. Δεν ξεχνά άλλωστε ότι ήταν αυτός ο άτυχος την περσινή χρονιά αντιμετωπίζοντας αντίστοιχο πρόβλημα με αυτό του Ogier που του κόστισε σε μεγάλο βαθμό το περσινό πρωτάθλημα.
Στη μάχη πλέον για τη δεύτερη θέση, Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) και Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) θα παλέψουν σκληρά στο τελευταίο σκέλος, με τον Neuville να ελπίζει να επωφεληθεί σε τυχόν στραβοπάτημα τους και τον Esapekka Lappi (Toyota Yaris WRC) να θέλει να πιέσει τον Βέλγο. Εκτός μάχης τέθηκε ο Elfyn Evans (Ford Fiesta WRC) που βγήκε από το δρόμο σπάζοντας την ανάρτηση του αυτοκινήτου του στερώντας πολλές από τις ελπίδες της M-Sport Ford για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Την πρώτη 8αδα συμπληρώνουν ο μέτριος Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC) που νιώθει καυτή την ανάσα των Ford Fiesta WRC των Sebastien Ogier και Teemu Suninen και δύσκολα θα καταφέρει να κρατηθεί μπροστά τους. Τα δύο Citroen των Mads Ostberg και Craig Breen μόλις που μπαίνουν στη βαθμολογούμενη 10αδα, με τον Ιρλανδό να χάνει πολύ χρόνο από κλατάρισμα.
Δεν είναι λίγα τα 72 χιλιόμετρα του τελευταίου σκέλους του Ράλλυ Γερμανίας και δεν αποκλείονται οι εκπλήξεις!
Αποτελέσματα 2ου σκέλους:
Κείμενο: Χάρης Κλαμούρης