GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Νέα του WRC

WRC 2018- 10. Rally Turkey- leg1- Επικίνδυνες ισορροπίες!

Πολύ σκληρό, όπως άλλωστε αναμενόταν, αποδείχτηκε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Τουρκίας για τους αγωνιζόμενους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ! Οι αστέρες του WRC καλούνταν να βρουν τη χρυσή τομή ανάμεσα στην ταχύτητα και την προφύλαξη αυτοκινήτου και ελαστικών, με τις ισορροπίες να διαταράσσονται ανά πάσα στιγμή.

Το σκληρό οδόστρωμα και οι πέτρες έκαναν την εμφάνιση τους ακόμα και στην αγωνιστική γραμμή με αποτέλεσμα τα κλαταρίσματα να είναι πολλά και η αξιοπιστία να αποκτά τον πρωτεύοντα ρόλο. Οι διεκδικητές του πρωταθλήματος ήταν αυτοί που είχαν το μεγαλύτερο άγχος πιθανού «στραβοπατήματος», αφού μια πιθανή εγκατάλειψη θα αποτελέσει για όλους τροχοπέδη στη διεκδίκηση του τίτλου. Παρόλα αυτά οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας είναι αυτοί που ολοκλήρωσαν το σκέλος στις δύο πρώτες θέσεις, με διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου, και αυτοί που θα προσπαθήσουν πάσει θυσία να κερδίσουν! Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) και Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC) βαδίζουν χέρι χέρι ανάμεσα στους βράχους του Μαρμαρά και αυξομειώνουν το ρυθμό τους ανάλογα με τις επιδόσεις του αντιπάλου τους, θέλοντας να αποφύγουν το λάθος που μπορεί να αποβεί μοιραίο. Αμφότεροι έχασαν χρόνο στη μεγαλύτερη ειδική της ημέρας, ο πρώτος καθαρίζοντας το δρόμο και ο δεύτερος λόγω χαμηλής ορατότητας από τη σκόνη, που λόγω άπνοιας δεν έφευγε από τη διαδρομή.

Ο Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC) που βρέθηκε κάποια στιγμή να οδηγεί τον αγώνα, με σύμμαχο την πολύ καλή επιλογή ελαστικών για το πρώτο loop, υποχώρησε τρίτος έχοντας κλατάρισμα στην προτελευταία ειδική, ενώ και ο Craig Breen (Citroen C3 WRC) που ήταν ο ταχύτερος όλων στις πρωινές ειδικές, έπεσε στην όγδοη θέση λόγω κλαταρισμένου ελαστικού.

Μακριά από την απόδοση των τελευταίων αγώνων βρέθηκαν τα Toyota, που χρησιμοποιούν βάσει κανονισμών την προηγούμενη εξέλιξη του κινητήρα, με τον Jari-Matti Latvala να ακολουθεί στην τέταρτη θέση, 16 δευτερόλεπτα από την κορυφή, τον Ott Tanak, που δεν μπόρεσε παρά μόνο στην τελευταία ειδική να βρει ρυθμό, αμέσως πίσω του και τον Esapekka Lappi στην έβδομη θέση της κατάταξης, λίγο πίσω από τον τρίτο οδηγό της Hyundai Hayden Paddon.

Κάποιους καλούς χρόνους σημείωσε ο Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) που ολοκλήρωσε το σκέλος ένατος, ενώ εγκατέλειψαν με πρόβλημα στην ανάρτηση τόσο ο Elfyn Evans (Ford Fiesta WRC) όσο και ο Mads Ostberg (Citroen C3 WRC).

Τα 130 χιλιόμετρα του δεύτερου σκέλους του Ράλλυ Τουρκίας αναμένεται να δυσκολέψουν τους πρωταγωνιστές του αγώνα αντίστοιχα με αυτά του πρώτου και για να δούμε ποιος θα επιβιώσει!

Αποτελέσματα 1ου σκέλους: