Δραματική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Τουρκίας στις ειδικές του δεύτερου σκέλους! Οι «αφιλόξενες» διαδρομές του Σαββάτου έδειξαν  το σκληρό τους πρόσωπο σε αρκετούς από τους πρωταγωνιστές του αγώνα, μεταξύ των οποίων στους δύο πρωτοπόρους, τόσο του ράλλυ, όσο και του πρωταθλήματος!

Οι Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) και Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC) ξεκίνησαν στην πρώτη πρωινή ειδική με το γκάζι κολλημένο στο πάτωμα, δημιουργώντας τεράστια διαφορά από τους υπόλοιπους στα πρώτα χιλιόμετρα. Η ανάρτηση όμως του Hyundai του Βέλγου δεν άντεξε με αποτέλεσμα ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας να μείνει θεατής για το υπόλοιπο της ημέρας. Αντίστοιχη τύχη είχε και ο πρωταθλητής Ogier, που πέρασε εν τω μεταξύ επικεφαλής, στην επόμενη διαδρομή, με μικρότερο κόστος για αυτόν.  Ο Γάλλος οδηγός της M-Sport Ford παρά το χρόνο που έχασε επίσης από σπασμένη ανάρτηση, διατήρησε την πρωτοπορία, στην προσπάθεια του όμως να επιδιορθώσει το πρόβλημα, άργησε να μπει στην επόμενη ειδική, δεχόμενος ποινή 60 δευτερολέπτων.  Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, στην προσπάθεια του να επανακτήσει την πρώτη θέση βγήκε από το δρόμο, μένοντας κι αυτός «στην κερκίδα».

Το δράμα των δύο μέχρι πρότινος πρωτοπόρων εκμεταλλεύτηκε ο Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC) που βρέθηκε εκ νέου να οδηγεί τον αγώνα! Όμως η τύχη του επιφύλαξε κι αυτού σκληρό παιγνίδι, αφού πρόβλημα με το ημιαξόνιο του αγωνιστικού του τον έριξε αρκετά πίσω.

Ανέλπιστα, τα Toyota των Ott Tanak και Jari-Matti Latvala ανέβηκαν στις πρώτες θέσεις της κατάταξης, χωρίς μάλιστα ο ρυθμός τους μέχρι εκείνο το σημείο να προδίδει πως θα μπορούσαν να διεκδικήσουν τη νίκη! Ο Εσθονός διατηρεί διαφορά 13 δευτερολέπτων από τον ομόσταβλο του Φινλανδό και αναμένεται να τερματίσουν σε παράταξη υπό τις ευλογίες του Tommi Makinen στα λίγα χιλιόμετρα του τελευταίου σκέλους, αν οι σκληρές ειδικές στη Μαρμαρίδα δεν έχουν άλλη άποψη.

Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Hayden Paddon (Hyundai i20 WRC) που κάνει απροβλημάτιστο αγώνα, μπροστά από τον τρίτο οδηγό της Ford  Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) και τον Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC). Στη βαθμολογούμενη δεκάδα ξαναμπήκε ο Elfyn Evans (Ford Fiesta WRC) μετά την εγκατάλειψη του στο πρώτο σκέλος, ενώ τα Citroen C3 WRC των Mads Ostberg και Craig Breen εγκατέλειψαν, με αυτό του Ιρλανδού να καίγεται ολοσχερώς.

Μόλις 35 χιλιόμετρα περιλαμβάνουν οι τέσσερις ειδικές του τελευταίου σκέλους του Ράλλυ Τουρκίας, με τις εκπλήξεις να μην αποκλείονται, σύμφωνα με τα όσα έχουμε δει μέχρι τώρα!

Αποτελέσματα 2ου σκέλους:

Κείμενο: Χάρης Κλαμούρης

Από Harris