Άσχημο παιχνίδι έπαιξε η μοίρα στον μεγάλο πρωταγωνιστή του πρώτου σκέλους του Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας Ott Tanak. Ένα πρόβλημα στον κινητήρα του Toyota Yaris WRC που οδηγούσε τον ανάγκασε να παρκάρει στην άκρη του δρόμου στη 16η ειδική και του στέρησε την ευκαιρία να πάρει ακόμα μια νίκη και να ανέβει στην κορυφή της βαθμολογίας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Η εγκατάλειψη του Εσθονού έκανε τον αγώνα να αποκτήσει άγρια ομορφιά, με την πρώτη θέση να διεκδικείται από τέσσερις οδηγούς! Καλύτερος του απαιτητικού δεύτερου σκέλους ο πρωταθλητής Sebastien Ogier που πήρε την πρωτοπορία οδηγώντας το Ford Fiesta WRC της M-Sport στο όριο. Ο Γάλλος οδηγός κέρδισε δύο ειδικές και κατάφερε να κρατηθεί στην κορυφή παρά την ασφυκτική πίεση που του άσκησαν τα Toyota Yaris WRC των Jari-Matti Latvala και Esapekka Lappi που ακολουθούν. Ειδικά ο διοπτροφόρος Φινλανδός θύμισε τον παλιό καλό του εαυτό κερδίζοντας ισάριθμες ειδικές με τον Ogier και απέχει μόλις 4 δευτερόλεπτα από την κορυφή. O Lappi καραδοκεί στην τρίτη θέση, 12 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο, νιώθοντας καυτή την ανάσα του Craig Breen (Citroen C3 WRC) που βρίσκεται μόλις 2 δευτερόλεπτα πιο πίσω. Και οι τέσσερις έχουν βάσιμες ελπίδες για τη νίκη σε ένα ράλλυ με τεράστιο ενδιαφέρον.
Τυχερός μέσα στην ατυχία του αποδείχτηκε ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) που έχασε περισσότερα από 40 δευτερόλεπτα πέφτοντας σε χαντάκι. Ευτυχώς για τον Βέλγο, στο σημείο της εξόδου του υπήρχαν αρκετοί θεατές που τον επανέφεραν γρήγορα στο δρόμο, με το αυτοκίνητο του να έχει επιφανειακές ζημιές. Ο οδηγός της Hyundai έπεσε στην όγδοη θέση και ευελπιστεί να καλύψει τη διαφορά από τους προπορευόμενους οδηγούς του για να διατηρηθεί στην κορυφή της βαθμολογίας. Όπως όλα δείχνουν, δεν θα δυσκολευτεί να «προσπεράσει» τους team-mates του Andreas Mikkelsen και Hayden Paddon που βρίσκονται αμέσως μπροστά του με διαφορά που μπορεί να καλυφθεί, αγωνιστικά ή μη, και ο στόχος του θα είναι να διεκδικήσει την 5η θέση από τον Mads Ostberg (Citroen C3 WRC) που βρίσκεται 22 δευτερόλεπτα μπροστά του.
Δεν είναι λίγα τα 56 χιλιόμετρα του τελευταίου σκέλους του αγώνα και δεν αποκλείονται οι ανατροπές! Οι 2 από τις 5 ειδικές της Κυριακής μάλιστα διεξάγονται σε ασφάλτινη επιφάνεια και αναμένεται να αποδειχθούν καθοριστικές για την εξέλιξη του αγώνα. Η καινοτομία του Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας είναι πως η power stage που θα δώσει επιπλέον βαθμούς στους οδηγούς, δεν θα είναι η τελευταία του αγώνα, όπως έχουμε συνηθίσει, αλλά η δεύτερη της ημέρας.
Αποτελέσματα 2ου σκέλους: