Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2018 πλησιάζει προς τον τερματισμό του. Δύο αγώνες έχουν απομείνει και το αστέρι του πρωταθλητή θα το πάρει μόνο ένας από τους τρεις πρωταγωνιστές της χρονιάς! Οι Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC), Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC) και Ott Tanak (Toyota Yaris WRC) θέλουν να κερδίσουν το προσωπικό τους στοίχημα και είναι γεγονός ότι όλοι τους το θέλουν πολύ. Στις μεταβλητές αυτού του εντελώς απρόβλεπτου στοιχήματος προστίθενται, εκτός της βαθμολογικής κατάστασης των τριών, εκτός της ψυχολογικής τους κατάστασης και της αξιοπιστίας των «μηχανών» τους λίγο πριν το τέρμα, εκτός των συνθηκών οδοστρώματος στον μοναδικό μικτό αγώνα της χρονιάς, η παρουσία του 9 φορές πρωταθλητή και πολυνίκη του Ράλλυ Καταλωνίας, Sebastien Loeb με τη Citroen C3 WRC.
Οι ισχυρές βροχοπτώσεις στην περιοχή του Salou μια εβδομάδα πριν το ράλλυ, και η αυξημένη πιθανότητα για νέες κατά τη διάρκεια του αγώνα, θέτουν εν αμφιβόλω το μειονέκτημα του πρωτοπόρου της βαθμολογίας Neuville που θα «ανοίγει» για ακόμα μια φορά το δρόμο στις χωμάτινες ειδικές του πρώτου σκέλους. Το σίγουρο είναι πως αυτή τη φορά οι αντίπαλοι του δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τη σκόνη του, αφού οι ειδικές εκ των πραγμάτων δεν θα προλάβουν να στεγνώσουν εντελώς. Αν οι προβλέψεις της μετεωρολογικής υπηρεσίας «πέσουν μέσα» και δεν έχουμε βροχή μέχρι τουλάχιστον την Παρασκευή το απόγευμα, θα υπάρχει «καθάρισμα» του δρόμου, με τους late runners να ευνοούνται, κάτι που θα δώσει σοβαρό πλεονέκτημα στον Loeb έναντι των τριών του τίτλου.
Εκτός από τον Γάλλο, ρόλο ρυθμιστή του αποτελέσματος διεκδικεί και ο ντόπιος Dani Sordo (Hyundai i20 WRC). Ο Ισπανός γνωρίζει τον αγώνα της πατρίδας του καλύτερα από κάθε άλλο οδηγό που συμμετέχει, ενώ έχει καταφέρει να ανεβεί στο βάθρο των νικητών 7 φορές, χωρίς ωστόσο να έχει πατήσει ποτέ το ψηλότερο σκαλί. Σε αυτόν ποντάρει αρκετά η Hyundai στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, αλλά και ο Thierry Neuville που θα ήθελε από τον team-mate του να κόψει βαθμούς από τους αντιπάλους του.
Όσο ο θεσμός πλησιάζει προς το τέλος του, το ενδιαφέρον κορυφώνεται και αναμένονται πολύ σκληρές μάχες στις 18 ειδικές του ράλλυ. Το πρώτο σκέλος που είναι και το μεγαλύτερο του αγώνα είναι χωμάτινο, με κάποια ασφάλτινα τμήματα σε κάποιες ειδικές, ενώ τα δύο τελευταία διεξάγονται αποκλειστικά σε ασφάλτινες διαδρομές.
Για να δούμε τι μας επιφυλάσσει το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου!