Εκμεταλλευόμενος την ιδανική σειρά εκκίνησης του στους γλιστερούς δρόμους της Αυστραλίας, ο Mads Ostberg (Citroen C3 WRC) τέθηκε επικεφαλής στον τελευταίο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους. Ο Νορβηγός ήταν αλάνθαστος στις ειδικές της Παρασκευής και κατάφερε να πάρει από νωρίς το προβάδισμα, σε έναν αγώνα που οι πρωταγωνιστές βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους, κερδίζοντας μόλις μία ειδική διαδρομή. Χαρακτηριστικό της σκληρής μάχης που διαδραματίζεται στον αντίποδα της «πολιτισμένης» αγωνιστικά Ευρώπης είναι πως 7 διαφορετικοί οδηγοί σημείωσαν πρώτο χρόνο στις 8 ειδικές της ημέρας!
Η βροχή που αναμενόταν στις περιοχές που «έτρεχε» το πρώτο σκέλος δεν ήρθε ποτέ, με αποτέλεσμα το καθάρισμα του δρόμου να παίξει το ρόλο του. Φυσιολογικά οι πρωτοπόροι του πρωταθλήματος Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC) και Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) έχασαν έδαφος, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους ο ένας στους χρόνους του άλλου. Όλα αυτά μέχρι την 6η ειδική του αγώνα στην οποία ο Βέλγος έχασε πολύτιμο χρόνο σταματώντας πάνω σε αχυρόμπαλα σε σικέιν αρχικά και παθαίνοντας κλατάρισμα στη συνέχεια. Αυτό ήταν και το σύνθημα στον Malcolm Wilson να επέμβει και να «φρενάρει» τους team-mates του Γάλλου πρωταθλητή, Elfyn Evans και Teemu Suninen ώστε να βρεθούν στην κατάταξη μεταξύ των δύο κύριων διεκδικητών του πρωταθλήματος και να διευκολύνουν το έργο του Ogier. Με αυτό τον τρόπο ο «5ακις» βρέθηκε στην 7η θέση με την ολοκλήρωση του σκέλους, με τον μεγάλο του αντίπαλο να έχει πέσει 10ος.
Ο τρίτος της παρέας των υποψήφιων πρωταθλητών Ott Tanak (Toyota Yaris WRC) είχε τη στιγμή του στην έκτη ειδική του αγώνα, χάνοντας τον έλεγχο του αυτοκινήτου του μετά από άλμα, που του κόστισε έναν χαμένο προφυλακτήρα και αρκετά δευτερόλεπτα. Ο Εσθονός παρότι τερμάτισε το σκέλος στην πέμπτη θέση, δεν απομακρύνθηκε αρκετά από τους πρωτοπόρους και διατηρεί τις ελπίδες του για νίκη, και ότι ήθελε προκύψει…
Μπροστά από τον Εσθονό και πίσω από τον πρωτοπόρο Ostberg, ωραία μάχη δίνουν οι Craig Breen (Citroen C3 WRC), Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) και Hayden Paddon (Hyundai i20 WRC) που διεκδικούν μέχρι και τη νίκη με τις μεταξύ τους διαφορές αλλά και αυτήν από την κορυφή να είναι ανατρέψιμες.
Το μοναδικό από τα WRCars που εγκατέλειψε στο πρώτο σκέλος ήταν το Hyundai i20 WRC του Andreas Mikkelsen με τον Νορβηγό να βγαίνει από το δρόμο έχοντας επηρεαστεί η συγκέντρωση του από συνάντηση με τρακτέρ εντός ειδικής!
Το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Αυστραλίας είναι το μεγαλύτερο του αγώνα, ο καιρός αναμένεται και πάλι άστατος και οι εκπλήξεις παραμονεύουν!
Κείμενο: Χάρης Κλαμούρης
Αποτελέσματα 1ου σκέλους: