GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Νέα του WRC

WRC 2019- 03. Rally Mexico- leg 1- Μπροστά ο Ogier απαλλαγμένος από τα Hyundai

Ο Πρωταθλητής Sebastien Ogier με Citroen C3 WRC ξεχώρισε στο πρώτο σκέλος του Ράλλυ Μεξικό. Ο Γάλλος ήταν ο ταχύτερος κερδίζοντας 4 από τις 9 ειδικές που διεξήχθηκαν και απέκτησε προβάδισμα 15 δευτερολέπτων από τον κοντινότερο του αντίπαλο που θα ήταν μεγαλύτερο αν δεν έχανε περίπου 10 δευτερόλεπτα από κλατάρισμα στην 7η ειδική.

Η σειρά εκκίνησης έπαιξε όπως αναμενόταν καθοριστικό ρόλο στην κατάταξη της πρώτης ημέρας, με τον Ott Tanak (Toyota Yaris WRC) που «καθάριζε» τις ειδικές να χάνει σημαντικό χρόνο και τον Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) που ακολουθούσε, να υστερεί επίσης.

Τα Hyundai των Andreas Mikkelsen και Dani Sordo εκκινώντας από πίσω βρέθηκαν ψηλά στην κατάταξη στο ξεκίνημα, όμως μια πέτρα στο δρόμο του Νορβηγού και ηλεκτρικά προβλήματα στο i20 του Ισπανού, κατέστρεψαν τον αγώνα τους. Αμφότεροι εγκατέλειψαν το σκέλος, με τον Mikkelsen που «οδηγούσε» το ράλλυ μέχρι την 4η ειδική να μένει παρκαρισμένος στην άκρη του δρόμου από σπασμένη ανάρτηση, αφού προηγουμένως η επαφή με την πέτρα του είχε προκαλέσει κλατάρισμα. Στις πολλές εγκαταλείψεις της πρώτης ημέρας περιλαμβάνονται αυτές των Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) από ηλεκτρικά προβλήματα και Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) από έξοδο στα πρώτα χιλιόμετρα του αγώνα.

Με 6 μόνον οδηγούς να ολοκληρώνουν το πρώτο σκέλος, ο Elfyn Evans (Ford Fiesta WRC) είναι αυτός που ακολουθεί τον Ogier εντυπωσιάζοντας με τους χρόνους του, θέτοντας υποψηφιότητα για το βάθρο. Ο Kris Meeke (Toyota Yaris WRC) δεν απέχει πολύ από τον Ουαλό και θα πιέσει στα χιλιόμετρα που απομένουν για τη δεύτερη θέση, ενώ «τα βλέμματα και των δύο θα είναι στους καθρέπτες τους» αφού ο Ott Tanak (Toyota Yaris WRC) που ολοκλήρωσε την ημέρα στην τέταρτη θέση, θα πιέσει έχοντας πλέον απαλλαχτεί από την υποχρέωση του «σκουπίσματος» του δρόμου. Οι Esapekka Lappi (Citroen C3 WRC) και Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) κλείνουν την πρώτη 6αδα με τον πρώτο να χάνει χρόνο από επαφή με δέντρο και τον δεύτερο να έχει κλατάρισμα με το καλημέρα που του κόστισε μισό λεπτό.

Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μεξικό είναι η πιο απαιτητική του αγώνα με 9 ειδικές διαδρομές και 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Αποτελέσματα 1ου σκέλους: