Με το λασπωμένο τερέν σε όλες τις ειδικές του πρώτου σκέλους του Ράλλυ Αργεντινής να ακυρώνουν το μειονέκτημα του «καθαρίσματος» των πρώτων στο δρόμο, ο Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) βγήκε αλώβητος και προηγείται στον αγώνα!

Το προβάδισμα άλλαξε χέρια πολλές φορές, με τον Ott Tanak (Toyota Yaris WRC) να το παίρνει στην υπερειδική της Πέμπτης, να το παραδίδει το πρωί της Παρασκευής στον επιθετικό Kris Meeke (Toyota Yaris WRC), να το ξαναπαίρνει πίσω στο απογευματινό loop και εν τέλει, μετά από τετακέ, να αφήνει τον Thierry Neuville να διανυκτερεύσει στην κορυφή. Οι τρεις τους μοιράστηκαν τις νίκες στις 5 ειδικές που διεξήχθησαν στα βουνά της Cordoba, αφού η έκτη που ήταν προγραμματισμένη ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας.

Οι συνθήκες που αντιμετώπισαν τα πληρώματα στο πρώτο σκέλος ήταν εξαιρετικά δύσκολες, με αρκετό στάσιμο νερό στις ειδικές να δημιουργεί καταστάσεις μειωμένης πρόσφυσης και τις πιθανότητα του λάθους αυξημένες. Ο Neuville ήταν αλάνθαστος και ολοκλήρωσε το σκέλος μπροστά από τους αντιπάλους του, με τον δεύτερο Ogier να μην νιώθει καλά μέσα στο C3 και τον τρίτο Tanak να έχει «τη στιγμή του». Οι 3 τους, ως φαίνεται θα παλέψουν για τη νίκη, με τον Kris Meeke (Toyota Yaris WRC) που ακολουθεί να χάνει πολύ χρόνο στις επαναλαμβανόμενες ειδικές του απογευματινού loop και να νιώθει καυτή την ανάσα του πολύ καλού Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC) που τερμάτισε το σκέλος στην πέμπτη θέση. Δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό των πρώτων ο Elfyn Evans (Ford Fiesta WRC) που ολοκλήρωσε έκτος, μπροστά από τον Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) που δεν είχε την απαιτούμενη σταθερότητα. Ο όγδοος JariMatti Latvala (Toyota Yaris WRC) απογοητεύει στον 200ο του αγώνα στο WRC, ενώ ο Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) κινείται σε ακόμα έναν αγώνα σε ρυθμό εκμάθησης των ειδικών και του αυτοκινήτου. Η μοναδική εγκατάλειψη των οδηγών με WRCars στο πρώτο σκέλος ήταν αυτή του Esapekka Lappi (Citroen C3 WRC) από έξοδο, χωρίς να καταφέρει μέχρι εκείνη τη στιγμή να εντυπωσιάσει.

Επτά ειδικές διαδρομές απαρτίζουν το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Αργεντινής με 147 απαιτητικά αγωνιστικά χιλιόμετρα που θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην έκβαση του αποτελέσματος.

Κείμενο: Απόστολος Παλάτος

Αποτελέσματα 1ου σκέλους:

Από Harris