Χωρίς να απειλείται από τους αντιπάλους του ο Ott Tanak παραμένει στην κορυφή της κατάταξης μετά τη δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Χιλής, και διαχειρίζεται το προβάδισμα που δημιούργησε από την πρώτη κιόλας ημέρα του αγώνα. Ο οδηγός της Toyota κέρδισε τις δύο από τις έξι ειδικές του Σαββάτου και αύξησε τη διαφορά από τους αντιπάλους του στα 30 δευτερόλεπτα.
Η μάχη για τη δεύτερη θέση είχε έναν μεγάλο χαμένο. Αυτός ήταν ο Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) ο οποίος στην προσπάθεια του να την κερδίσει από τον Sebastien Ogier (Citroen C3 WRC) βγήκε άσχημα από το δρόμο τουμπάροντας πολλές φορές το αγωνιστικό του. Ευτυχώς ο Βέλγος και ο συνοδηγός του δεν χτύπησαν, το i20 όμως πληγώθηκε ανεπανόρθωτα με το πλήρωμα να μην συνεχίζει στον αγώνα.
Ο Ogier πήρε βαθιά ανάσα από την εγκατάλειψη του μεγάλου του αντιπάλου, όχι τόσο στο κυνήγι της δεύτερης θέσης, όσο στη μάχη του τίτλου. Ο οδηγός της Citroen δεν μπορεί να εφησυχάσει αφού πιέζεται από τον αναγεννημένο Sebastien Loeb που πλέον αισθάνεται άνετα στο bucket του Hyundai i20 WRC και γράφει χρόνους κορυφής! Η διαφορά των δύο πολυπρωταθλητών μόλις που ξεπερνά τα 5 δευτερόλεπτα, με τον «9ακις» να κερδίζει 11 δευτερόλεπτα στην τελευταία ειδική του σκέλους την οποία ο μεγάλος του αντίπαλος την πέρασε υπό βροχή.
Άτυχος στη μάχη του βάθρου ήταν ο Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) που είδε τo ημιαξόνιο του αυτοκινήτου του να τον προδίδει ενώ πάλευε με τους Ogier και Loeb. Κρίμα για τον Φινλανδό που ήταν σταθερός καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα και διεκδικούσε με αξιώσεις μια θέση στο podium.
Ο Elfyn Evans (Ford Fiesta WRC) δεν μπορεί να απειλήσει τους πρώτους και κρατάει άνετα την τέταρτη θέση με τους Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC), Esapekka Lappi (Citroen C3 WRC) και Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC) να κλείνουν την πρώτη επτάδα.
Ο τρίτος άτυχος της ημέρας ήταν ο Kris Meeke (Toyota Yaris WRC) που τούμπαρε στην πρώτη ειδική του σκέλους, χάνοντας περισσότερα από έξι λεπτά. Ο Ιρλανδός πλέον δίνει μάχη για να μπει στην οκτάδα και θα πρέπει να πιέσει την τελευταία ημέρα για να τα καταφέρει.
Το τελευταίο σκέλος του Ράλλυ Χιλής περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές και 58 αγωνιστικά χιλιόμετρα με τη μάχη για τη δεύτερη θέση να μονοπωλεί το ενδιαφέρον.
Κείμενο: Χάρης Κλαμούρης
Αποτελέσματα 2ου σκέλους: