Μεγάλος πρωταγωνιστής στο Ράλλυ Χιλής ο Ott Tanak επέστρεψε στις νίκες και τις καλές εμφανίσεις, μπαίνοντας και πάλι σε τροχιά τίτλου!
Η κυριαρχία του Εσθονού δεν αμφισβητήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα, με τον οδηγό της Toyota να σημειώνει την 8η νίκη της καριέρας του και δεύτερη φετινή. Κερασάκι στην τούρτα η επικράτηση του Tanak και στην power stage του αγώνα και οι επιπλέον 5 βαθμοί στη μάχη του πρωταθλήματος. Ο συνδυασμός Tanak-Toyota Yaris WRC είναι ο ταχύτερος όλων φέτος, με μοναδικό αγκάθι στην προσπάθεια για τον τίτλο την αξιοπιστία του ιαπωνικού όπλου.
Πίσω από τον οδηγό της ομάδας του Tommi Makinen τερμάτισε ο Sebastien Ogier (Citroen C3 WRC) παίρνοντας και πάλι κεφάλι στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Ο πρωταθλητής των 6 τελευταίων ετών κέρδισε τη μάχη της δεύτερης θέσης από τον αναγεννημένο Sebastien Loeb που πίεσε ασφυκτικά την τελευταία ημέρα, οδήγησε το Hyundai i20 WRC στο όριο ολοκληρώνοντας τελικά στην τρίτη θέση! Η τελική διαφορά τους μόλις που ξεπέρασε τα 7 δευτερόλεπτα, με τον οδηγό της Citroen να γνωρίζει ότι πρέπει να αυξήσει την ταχύτητα του στο υπόλοιπο της σεζόν αν θέλει να διεκδικήσει ακόμα έναν τίτλο και τον 9ακις Παγκόσμιο Πρωταθλητή να αποδεικνύει για ακόμα μια φορά ότι, όσο κι αν περνούν τα χρόνια, συνεχίζει να «το έχει».
Πολύ καλό ήταν το αποτέλεσμα στη Χιλή για την ομάδα της M-Sport με τους Elfyn Evans και Teemu Suninen να τερματίζουν τα Ford Fiesta WRC σε παράταξη στην τέταρτη και πέμπτη θέση, με τον Βρετανό να σημειώνει αξιόλογους χρόνους και τον Φινλανδό να καταφέρνει να κρατήσει πίσω του το συμπατριώτη του Esapekka Lappi.
Αυτή ήταν ακόμα μια μέτρια εμφάνιση για τον Lappi που δεν μπορεί να «βρει» το Citroen C3 WRC και παραλίγο να πληρώσει ακριβά το τετακέ που είχε στην power stage. Μέτρια ήταν και η απόδοση του Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC) που ολοκλήρωσε στην έβδομη θέση, αποδίδοντας την άσχημη εμφάνιση στην κακή δουλειά που έγινε στις αναγνωρίσεις και στις λάθος σημειώσεις που έγραψαν.
Ο Kris Meeke (Toyota Yaris WRC) κατάφερε τελικά να συμπληρώσει την πρώτη 8αδα, έχοντας χάσει πολλά λεπτά από τουμπάρισμα στο δεύτερο σκέλος, έχασε όμως δύο θέσεις με απόφαση αγωνοδικών αφού έβγαλε το σπασμένο παρμπρίζ του αυτοκινήτου του σε απαγορευμένη περιοχή. Ο ομόσταβλος του Jari-Matti Latvala κατάφερε να πάρει βαθμούς μόνο από την power stage του αγώνα επιστρέφοντας στον αγώνα με rally2, μετά την εγκατάλειψη του στο δεύτερο σκέλος.
Επιτέλους ανταγωνισμός στην κατηγορία WRCPro με τελικό νικητή τον Kalle Rovanpera (Skoda Fabia R5) μετά από όμορφη μονομαχία με τον Mads Ostberg (Citroen C3 R5).
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ επιστρέφει στην Ευρώπη στο τέλος του Μαΐου με το Ράλλυ Πορτογαλίας που αναμένεται εξαιρετικά ενδιαφέρον. Η εγκατάλειψη του Neuville στη Χιλή σε συνδυασμό με την επικράτηση του Tanak, έχει ανάψει και πάλι τα αίματα στην κορυφή της βαθμολογίας, με τους τρεις διεκδικητές του τίτλου να βρίσκονται και πάλι σε απόσταση βολής!
Τελικά Αποτελέσματα: