Μπορεί η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Πορτογαλίας να εξελίχθηκε ιδανικά για την ομάδα του Tommi Makinen με τα τρία Yaris στις τρεις πρώτες θέσεις της κατάταξης, η δεύτερη όμως θέτει σε κίνδυνο ακόμα και την ίδια τη νίκη για τους Ιάπωνες! Μάλλον το αφεντικό της Toyota θα πρέπει να τοποθετήσει αυτοκόλλητα «Προσοχή: Εύθραυστον» στα αυτοκίνητα της ομάδας… Προβλήματα αξιοπιστίας και συγκεκριμένα σπασμένα μπροστινά αμορτισέρ στα αγωνιστικά των Ott Tanak και Jari-Matti Latvala, έθεσαν εκτός αγώνα τον Φινλανδό και το κυριότερο, καθυστέρησαν σημαντικά τον Εσθονό περιορίζοντας το προβάδισμα του από τους αντιπάλους του σε μονοψήφιο αριθμό δευτερολέπτων.
Ο Tanak ολοκλήρωσε το δεύτερο σκέλος 4,3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον πεισματάρη Kris Meeke που οδηγούσε το μοναδικό Yaris το οποίο δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερα προβλήματα, και 9,2 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) που καλοβλέπει πλέον ακόμα και το ψηλότερο σκαλί του βάθρου! Οι τρεις τους διεκδικούν τη νίκη με όλες τους τις δυνάμεις και αναμένεται να τα δώσουν όλα και στις ειδικές της Κυριακής για να τα καταφέρουν!
Ο Sebastien Ogier (Citroen C3 WRC) δεν μπόρεσε να διατηρήσει την επαφή του με τους προπορευόμενους, χωρίς να σημαίνει πως η διαφορά των 21 δευτερολέπτων από την κορυφή είναι απαγορευτική ώστε να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο, αναλογιζόμενων και των πολλών προβλημάτων αξιοπιστίας που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι συνδυασμοί.
Ρόλο σε αυτό έπαιξε και η τακτική της Hyundai η οποία επέλεξε να «χαλάσει» τη σειρά εκκίνησης του Γάλλου, τοποθετώντας τα i20 WRC των Sebastien Loeb και Dani Sordo πίσω από τη Citroen C3 WRC του πρωταθλητή χωρίς να νοιάζεται για τις προβλεπόμενες ποινές αφού έτσι κι αλλιώς αμφότεροι βρισκόταν πολύ μακριά από την βαθμολογούμενη 10αδα.
Ο Esapekka Lappi (Citroen C3 WRC) έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος από την απόδοση του στις ειδικές του Σαββάτου, προσπερνώντας τα Ford Fiesta WRC των Teemu Suninen και Gus Greensmith και ολοκληρώνοντας την ημέρα στην πέμπτη θέση της γενικής. Ο Suninen ακολουθεί έκτος, ενώ ο Βρετανός στην πρώτη του εμφάνιση με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC βγήκε από το δρόμο και εγκατέλειψε, παραχωρώντας τη θέση του στον συμπατριώτη και ομόσταβλο του Elfyn Evans.
Πέντε ειδικές διαδρομές απομένουν για την ολοκλήρωση του Ράλλυ Πορτογαλίας και έχουμε την αίσθηση ότι δεν τα έχουμε δει όλα. Πολλά μπορούν να συμβούν στα 52 χιλιόμετρα μέχρι τον τερματισμό!
Αποτελέσματα 2ου σκέλους: