Έκπληξη τεραστίου μεγέθους στο Ράλλυ Σαρδηνίας! Ο Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) είναι ο μεγάλος νικητής όταν το ακλόνητο φαβορί Ott Tanak ήταν άτυχος στην τελευταία ειδική του αγώνα, όταν καταστράφηκε η υδραυλική υποβοήθηση του αυτοκινήτου του, βγήκε από το δρόμο και έχασε πολύ χρόνο, βλέποντας τη νίκη να γλιστράει μέσα από τα χέρια του!
Ποιος το περίμενε; Αυτή είναι η δεύτερη νίκη στην καριέρα του Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) που οδήγησε εξαιρετικά καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου και παράλληλα βοήθησε τα μέγιστα την ομάδα του στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Κάτι καλύτερο από την δεύτερη θέση (όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα) θα ήθελε να διεκδικήσει ο Teemu Suninen στο νησί, στην πρώτη του εμφάνιση με τον νέο του συνοδηγό Jarmo Lehtinen. Οι αυστηρές εντολές όμως της ομάδας του, να φέρει το Ford Fiesta WRC στον τερματισμό τον «φρέναραν» και δεν τον άφησαν να κυνηγήσει τον Sordo για τη νίκη. Εξαιρετικό το αποτέλεσμα για τον Φινλανδό που σημείωσε την καλύτερη επίδοση της καριέρας του, εξαιρετικό και για την M-Sport που είδε τα δύο της αυτοκίνητα να τερματίζουν στην δεύτερη και τέταρτη θέση.
Θα ήταν μάλιστα ακόμα καλύτερο αν ο Elfyn Evans (Ford Fiesta WRC) που ολοκλήρωσε τέταρτος, κατάφερνε να κρατήσει πίσω του τον επιθετικό Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC). Ο οδηγός της Hyundai το πάλεψε μέχρι τέλος και κατάφερε κερδίζοντας την power stage να ξεπεράσει τον Βρετανό, να ανέβει στο podium και να δώσει περισσότερους βαθμούς στην ομάδα του. Το αποτέλεσμα αυτό δεν επέτρεψε στη Hyundai να δώσει εντολές για παραχώρηση της θέσης του Νορβηγού στον Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) που διεκδικεί το πρωτάθλημα οδηγών. Για τον Βέλγο που τερμάτισε έκτος, πίσω από τον περίλυπο Tanak, δεν ήταν αυτός ο καλύτερος του αγώνας, αφού μετά τα λάθη του στο πρώτο σκέλος που του κόστισαν αρκετά δευτερόλεπτα, δεν κατάφερε να πλησιάσει τους πρώτους έχοντας και μειονέκτημα στη σειρά εκκίνησης που στη Σαρδηνία παίζει καθοριστικό ρόλο.
Την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Esapekka Lappi (Citroen C3 WRC) και Kris Meeke (Toyota Yaris WRC) χωρίς να αισθάνονται ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα. Eκτός δεκάδας έμειναν, τόσο ο μέχρι πρότινος επικεφαλής της βαθμολογίας Sebastien Ogier (Citroen C3 WRC), όσο και ο Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) μετά την εγκατάλειψη τους την πρώτη ημέρα και την επιστροφή τους με rally2, όμως αμφότεροι κατάφεραν να κερδίσουν βαθμούς στην power stage.
Στην κατηγορία WRC2Pro τα Skoda Fabia R5 έκαναν το 1-2 με τους Kalle Rovanpera και Jan Kopecky και ο νεαρός Φινλανδός αύξησε το προβάδισμα του στη βαθμολογία της κατηγορίας.
Το δικό μας πρόγραμμα την τελευταία ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας περιλάμβανε θάλασσα! Μην φανταστείτε ότι φορέσαμε τα μαγιό μας και βουτήξαμε στην παραλία του Alghero…H power stage του Ράλλυ Σαρδηνίας διεξάγεται δίπλα στην ακτή και είναι μια από τις πιο όμορφες του πρωταθλήματος με αμμώδη επιφάνεια, πολλή σκόνη και πολύ όμορφες εικόνες. Την απολαύσαμε! Και του χρόνου!
Η ατυχία του Tanak δεν τον αφήνει να χαρεί το γεγονός ότι ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας. Το πρωτάθλημα παίρνει και πάλι φωτιά, ή παραμένει “φλεγόμενο” αν θέλετε, και πάμε στη Φινλανδία με τους τρεις μονομάχους για τον τίτλο να εκκινούν μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα από την ίδια περίπου αφετηρία!
Τελικά Αποτελέσματα: