GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Νέα του WRC

WRC 2019- 08. Rally Sardinia- preview- Όλα Ακρόπολις θυμίζουν…

Ο ήλιος, η θάλασσα, η ζέστη, οι «σκληροί» χωματόδρομοι… Όλα θυμίζουν Ράλλυ Ακρόπολις στη Σαρδηνία και αναπολούμε τις ημέρες που το είχαμε…

Δεν είναι η πρώτη επίσκεψη μας στο νησί. Από το 2013 που «χάσαμε» στην Ελλάδα το WRC, είμαστε από τους τυχερούς που καταφέρνουμε να επισκεπτόμαστε περιοδικά αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ κάνοντας τις οικονομίες μας «ράλλυ». Δεν το συζητάμε…Δεν είναι Ακρόπολις η Σαρδηνία και δεν θα γίνει ποτέ. Όμως είναι ότι πιο κοντινό υπήρχε στο Ακρόπολις τα τελευταία χρόνια ή τουλάχιστον μέχρι να πάρουν αγώνα οι γείτονες και το ½ του GRally με καλή παρέα βρίσκεται και φέτος εκεί.

Με κέντρο το Alghero, μια γραφική κωμόπολη στο βορειοδυτικό άκρο του δεύτερου μεγαλύτερου νησιού της Ιταλίας, ο 8ος αγώνας του πρωταθλήματος ξεκινάει με υπερειδική στις 13 Ιουνίου και συνεχίζεται με τρεις γεμάτες ημέρες στα βουνά! Τουριστική περιοχή που αξίζει να την επισκεφτεί κανείς, με χιλιόμετρα παραλίας, επιβλητικά τείχη και παραδοσιακά σοκάκια, κινείται αυτές τις ημέρες σε ρυθμούς WRC, στολισμένη με αφίσες του αγώνα, με το λιμάνι της να φιλοξενεί το service park του αγώνα.

Το service park έχει ξυπνήσει για τα καλά με τα «όπλα» των πρωταγωνιστών να ετοιμάζονται για τη μεγάλη μάχη. Είναι εξώφθαλμη η διαφορά των επιβλητικών “σπιτιών” των εργοστασίων (Hyundai, Toyota, Citroen) σε σχέση με αυτά του φτωχού συγγενή της M-Sport. Οι συζητήσεις μεταξύ των ανθρώπων εκεί επικεντρώνονται στις υψηλές θερμοκρασίες που αναμένεται να προβληματίσουν αυτοκίνητα και πληρώματα και το μεγάλο ερώτημα θα απαντηθεί την Κυριακή το απόγευμα: Ποιος θα επικρατήσει; Η ταχύτητα της Toyota, η ομαδική δουλειά της Hyundai ή η αξιοπιστία της Citroen;

Οι υποψήφιοι για τη νίκη στη Σαρδηνία είναι αρκετοί, αφού στους τρεις διεκδικητές του πρωταθλήματος Sebastien Ogier (Citroen C3 WRC), Ott Tanak (Toyota Yaris WRC) και Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) προστίθενται οι “laterunners” που θα έχουν σημαντικό πλεονέκτημα την πρώτη ημέρα βρίσκοντας καθαρό δρόμο μπροστά τους. Τα στοιχήματα απαγορεύονται!

Εντύπωση μας προκάλεσαν τα παρατεταγμένα Fiesta R2T των Junior Cups του αγώνα, τόσο αυτά του WRC με τους 11 “παγκόσμιους” Juniors, όσο και αυτά του Ιταλικού Πρωταθλήματος με τους 6 Ιταλούς που κάνουν όνειρα για συμμετοχή στο παγκόσμιο, κι εμεις με τη σειρά μας κάνουμε όνειρα να βλέπαμε κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα…

Το πρόγραμμα του αγώνα περιλαμβάνει 19 ειδικές διαδρομές μήκους 310 αγωνιστικών χιλιομέτρων, ενώ το δικό μας πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσκεψη στο service park για να «μυρίσουμε» WRC, αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών για την επιλογή σημείων και ασκήσεις επί χάρτου για υπολογισμό διαθέσιμου χρόνου, χιλιομετρικών αποστάσεων για την καλύτερη παρακολούθηση του ράλλυ!