Ανοικτούς λογαριασμούς για το δεύτερο σκέλος και την θρυλική ειδική διαδρομή Panzerplatte των 41 χιλιομέτρων, που επαναλαμβάνεται δύο φορές στη στρατιωτική ζώνη της περιοχής, άφησε η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Γερμανίας.
Οι δύο μονομάχοι που ξεχώρισαν και μοιράστηκαν τις νίκες στις ειδικές διαδρομές του πρώτου σκέλους, ο πρωτοπόρος Ott Tanak (Toyota Yaris WRC) και ο δεύτερος για μόλις 2,8 δευτερόλεπτα Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) θα λύσουν τις διαφορές τους στα αγωνιστικά χιλιόμετρα που απομένουν, με τη μεγαλύτερη ειδική του αγώνα να θεωρείται η πιο κρίσιμη από όλες. Ειδικά φέτος, οι τσιμεντόδρομοι μέσα στην Panzerplatte είναι σε χειρότερη κατάσταση από ποτέ, με τους οδηγούς να εκφράζουν ανοικτά τους φόβους τους για πιθανά κλαταρίσματα που μπορεί να κρίνουν το αποτέλεσμα.
Δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων ο τρίτος Sebastien Ogier (Citroen C3 WRC) που δεν μπόρεσε να λύσει τα προβλήματα υποστροφής του αυτοκινήτου του υποπίπτοντας σε αρκετά λάθη. Δυσκολεύεται μάλιστα να κρατήσει πίσω του τους Kris Meeke (Toyota Yaris WRC) και Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) που έχουν τη δική τους μάχη με το βλέμμα στους βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Άτυχος της ημέρας ο Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) που είδε το κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκίνητου του να τον προδίδει στα τελευταία χιλιόμετρα της τελευταίας ειδικής, χάνοντας σχεδόν ένα λεπτό!
Οι Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC), Esapekka Lappi (Citroen C3 WRC) και Gus Greensmith (Ford Fiesta WRC) κλείνουν την πρώτη 8αδα σημειώνοντας μέτριες επιδόσεις, ενώ ο Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) εγκατέλειψε νωρίς από μηχανικό πρόβλημα.
Το Σάββατο είναι η πιο απαιτητική ημέρα του Ράλλυ Γερμανίας με 8 ειδικές διαδρομές μήκους 158 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Περισσότερα από 100 εξ’ αυτών διεξάγονται στους τσιμεντόδρομους της Panzerplatte η οποία αναμένεται να κρίνει τον αγώνα.
Κείμενο: Harris Klamouris
Photos: Rallypixels
Αποτελέσματα 1ου σκέλους: