Περισσότερο για πολιτικούς και οικονομικούς λόγους, παρά για αγωνιστικούς, φαίνεται ότι το Ράλλυ Τουρκίας χάνει τη θέση του στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ από την επόμενη χρονιά, κι αυτό που θα παρακολουθήσουμε το τετραήμερο 12-15 Σεπτεμβρίου θα είναι το τελευταίο στο WRC, μέχρι νεωτέρας.
Ο αγώνας με κέντρο τη Μαρμαρίδα και τα υπέροχα τοπία στις παραθαλάσσιες ειδικές διαδρομές απέδειξε τη σκληρότητα του το 2018, όταν και επανήλθε στο πρωτάθλημα. Οι οδηγοί του WRC γνωρίζουν πλέον ότι για να «επιβιώσουν» απαιτείται ισορροπία ταχύτητας-αξιοπιστίας, κάτι που κάνει τα προγνωστικά απαγορευτικά.
Ο οδηγός που προηγείται στο πρωτάθλημα, ο Ott Tanak με Toyota Yaris WRC είναι σε θέση να αποφύγει τα περιττά ρίσκα, έχοντας βέβαια πάντα το μειονέκτημα του καθαρίσματος του δρόμου στις σκληρές ειδικές της Τουρκίας. Αντίθετα, ο αγώνας για τους Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) και Sebastien Ogier (Citroen C3 WRC) είναι κριτήριος για την παραμονή τους στη μάχη του τίτλου, κάτι που τους αναγκάζει να τα παίξουν όλα για όλα!
Η εμπειρία θα παίξει σίγουρα καθοριστικό ρόλο στην έκβαση του αποτελέσματος, με τους Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris) και Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) να έχουν περίσσια από τέτοιου είδους αγώνες, ενώ δεν τα πήγαν άσχημα πέρυσι οι Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) και Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC). Όσο για τον Kris Meeke (Toyota Yaris WRC); Ένα μεγάλο ερωτηματικό πλανάται πάνω από τη συμμετοχή του σχετικά με το τι μπορεί να καταφέρει, με τον Ιρλανδό να παίζει στους τελευταίους αγώνες το «κεφάλι» του στην ομάδα του Tommi Makinen και πολλούς να πιστεύουν ότι ήδη οδεύει προς την πόρτα της εξόδου.
Ο αγώνας ξεκινάει την Πέμπτη το απόγευμα με την υπερειδική στη Μαρμαρίδα και συνεχίζεται το τριήμερο στους κακοτράχαλους δρόμους της περιοχής.
Photos: Rallypixels