Ο πρωταθλητής δεν τα παρατάει ποτέ! Με όπλο του την παροιμιώδη αξιοπιστία της Citroen C3 WRC και την εμπειρία του στη διαχείριση των ελαστικών και καταστάσεων γενικότερα, που του χάρισαν τόσους τίτλους, ο Sebastien Ogier πέτυχε την 47η νίκη της καριέρας του και τρίτη για φέτος στο σκληρότερο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το Ράλλυ Τουρκίας.
Ο 6ακις παγκόσμιος πρωταθλητής δεν πιέστηκε από τον team-mate του Esapekka Lappi την τελευταία ημέρα του αγώνα και κατάφερε να μειώσει και πάλι σε απόσταση βολής την απόσταση του από την κορυφή της βαθμολογίας.
Ο Ott Tanak που προδόθηκε ακόμη μια φορά από το «εύθραυστο» Yaris WRC επέστρεψε την τελευταία ημέρα και κατάφερε να περιορίσει τις «ζημιές» κερδίζοντας την power stage του αγώνα. Ο τρίτος της μάχης του τίτλου Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 8η θέση της γενικής κι έχασε αρκετό έδαφος στη μάχη του τίτλου, τρεις «στροφές» πριν τον τερματισμό.
Από τους υπόλοιπους, σταθερά βελτιωμένος στους τελευταίους αγώνες εμφανίζεται ο Esapekka Lappi (Citroen C3 WRC) που τερμάτισε στη δεύτερη θέση για τρίτη φορά φέτος και θα μπορούσε υπό προϋποθέσεις να διεκδικήσει και τη νίκη. Μόνο θετική μπορεί να χαρακτηριστεί η εμφάνιση του Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC) που συμπλήρωσε το βάθρο, εμπρός από τον Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) που επέστρεψε στα καλά αποτελέσματα. Πίσω τους τερμάτισε ο Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) δίνοντας ανάσα στην ομάδα της Hyundai στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αφού μετά την Γερμανία η διαφορά από την Toyota είχε μειωθεί αισθητά.
Για τους Γιαπωνέζους δεν πήγαν καλά τα πράγματα στο Ράλλυ Τουρκίας. Οι Jari-Matti Latvala και Kris Meeke τερμάτισαν μόλις στην έκτη και έβδομη θέση με το Yaris να προβληματίζει με την απόδοση του σε αυτές τις συνθήκες. Στην ένατη θέση ολοκλήρωσε ο Pontus Tidemand με το δεύτερο Ford Fiesta WRC ο οποίος για ακόμα έναν αγώνα έδειξε ότι δεν μπορεί να σταθεί στο υψηλότερο επίπεδο.
Στην κατηγορία WRC2Pro επικράτησε ο οδηγός της M-Sport Gus Greensmith ενώ στην WRC2 που απευθύνεται σε ιδιώτες, ο τρεις φορές Πρωταθλητής Ευρώπης Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia R5) που ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας της κατηγορίας.
Επόμενο Ράλλυ του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος αυτό της Μεγάλης Βρετανίας σε λασπωμένες ειδικές σε ένα πολύ κρίσιμο σταυροδρόμι για την εξέλιξη του θεσμού!
Photos: Rallypixels
Τελικά Αποτελέσματα: